Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Övr. Grenar Nån som ska dit? Jag ska :) 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 347
Senast: Scorpan
·
Western H**ks är de något att ha?? någon som hunnit köpa en sådan?? kvalitén hur e den...hur vet man vad det är för bom storlekar därifrån, står...
Svar
16
· Visningar
1 622
Senast: nettanbabe
·
Körning Ny behöver jag lite tips!! Är inne på att köpa denna selen :http://www.equilex.se/index2.php?go=shoppen_visa_mer.php&SID=37&SKID=3 Är... 2
Svar
22
· Visningar
3 145
Senast: Welsh
·
Hoppning Kanske dum fråga..jag vet inte.. :smirk: Har aldrig funderat på det tidigare men får man rida klubbtävlingar utan att vara medlem i...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: jo7
·
M
Dressyr det är så här att jag har tävlat min häst på lokal nivå två starter och har placerat mig i Lb bägge gångerna så nu undrar jag lite om...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: marika_
·
Övr. Grenar Hej, har köpt en 4 åring som är uppfödd på Rävdansens stuteri, stod på Täby en kort tid men såld nu till mig som ridhäst, riden som...
Svar
5
· Visningar
2 203
Senast: mackan
·
Hoppning Finns det någon gräns för hur mycket motgång man kan ha? Har två pollar som båda haft sjukdomar/skader men efter många års kämpande...
Svar
17
· Visningar
1 361
Senast: joo
·
C
Övr. Grenar någon som ska till norge på söndag från Täby?!?! som ska dit och titta på löpen?? Skulle vilja åka med, vi är 2 tjejer som är...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: Cani_SWE
·
Western Har hört att Arab SM i westernridning ska gå av stapeln 2-3 oktober på OKna Ranch, med tävling öppen för alla på lördagen. Prop ska...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: twinstar
·
H
Fälttävlan som hoppade bäst av dom svenska hästarna, Robban hade 12 fel och Bullen 8. Nu är det ju för tidigt att diskutera utslaget i denna nya... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 158
Senast: roslagen
·
Hoppning Jag har en sjuårig hopphäst som jag har haft i två år. Jag vill kunna tävla hoppning med henne. I början var jag ute några 0.90... 2
Svar
25
· Visningar
2 381
Senast: hopp_o_galopp
·
Western har en fundering.. har nyligen köpt en (ny) sadel som ska vara av gärket double C, men det står ingenstans på sadeln, där loggomn är...
Svar
5
· Visningar
1 619
Senast: djezima
·
Islandshäst VI kan ju börja med det tråkiga med tårarna. :cry: Min Vala är dålig. Stel i hela bakdelen, var på Brösarpsgården i söndags på kurs...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: Båbbe
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag kan inte hitta mitt FIPO och jag undrar hur Speedpassen går till. Jag är mycket tacksam för svar! /Niggi...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: Freyr
·
T
Fälttävlan Jag har en D-ponny som är korsning mellan Fjord/ fullblod. jag skulle vilja starta i fälttävlan med honom, men skulel vilja veta en...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: shampiz
·
S
Western Hej Har lusläst regelboken (wras) men hittar inte reglerna för skydd i WR. I Horsemanship är det ju tillåtet med skydd/lindor men hur...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: silca
·
D
Dressyr satt och läste igenom lite gamla dressyrprogram från "förr i tiden" när jag red min underbara lilla pålle :love: som jag inte har kvar...
Svar
3
· Visningar
1 486
Senast: majola
·
L
Dressyr tävla b-ponny i dressyr? jag vet att det är tills man är 13-14 i hoppning men hur är det i dressyren?
Svar
10
· Visningar
1 302
Senast: skyfall
·
Western Många, som rider western i Sverige, tycks ha börjat rida i en engelsk sadel. När man jämför ridstilarna definieras western som... 2
Svar
23
· Visningar
2 815
Senast: Seabaz
·
M
Islandshäst Hejsan, jag har en rookiefråga. Jag funderar på att köpa en islänning att ha som familjehäst. Jag har bara erfarenhet av... 2
Svar
33
· Visningar
3 031
Senast: Vala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka