Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Ja hur många är det som åker och tävlar på typ lokaltävlingar i hoppning där det även är lagtävlingar men inte ingå i något lag...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cyllene
·
Hoppning Nu ska vi tävla, i hoppning.. När det är dressyr vet jag precis hur jag ska planera men hur vet man när man måste vara där om det är...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Lavinia
·
L
Hoppning Hej! Undrar vilka avstånd man ska ha till studs om anridningen sker i galopp. Ponnyn är en D-ponny. Tack på förhand!
Svar
1
· Visningar
817
Senast: shampiz
·
Hoppning i era distrikt, har ni endast DM för juniorer och seniorer, eller finns det distrikt som har för young riders också? Kanske ska ligga...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cissan
·
L
Western Nu har jag funderat och funderat på vad jag tycker om det... Jag tycker det är en bra idé från grunden. Men det måste finnas bättre...
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: Mike
·
N
Dressyr Hej!! Vad för sorts egenskaper letar ni efter när ni ska köpa en tävlingshäst inom dressyren? Och då pratar vi inte om L:C, L:B utan... 2
Svar
28
· Visningar
5 919
Senast: lill_flesky
·
Islandshäst Frågor som jag har fått från icke-islandshästfolk och försökt besvara. Vore kul att läsa era svar på dessa frågor. Är islandshästen en...
Svar
17
· Visningar
1 853
Senast: sambaengi
·
B
Övr. Grenar Är nu röntgad och kollad med ultraljud, han har en liten liten blödning höger fram vid knäet. Inget allvarligt, knappt synligt. Men för...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: shady
·
F
Western Har alldeles nyss köpt en westernsadel till min arab med ryggproblem eftersom det fungerar mycket bättre. Har alltid ridit i...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Lina_Zacha
·
V
Fälttävlan hm, om jag tex på målrakan upptäcker att jag ridit förfort i terrängen, vilket faktiskt kan hända med min snabba kuse..Får jag lägga...
Svar
12
· Visningar
1 447
Senast: fio
·
  • Låst
Islandshäst Detta är bilder från en av de första lektionerna för min nya tränare, jag tyckte hon var lite elak då hon menade på att jag är ett... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 316
Trav Några frågor för er som kör/rider lopp: Har ni klocka med er? Vad klockar ni? Varför?
Svar
11
· Visningar
1 346
Senast: ghost
·
M
Western hej! jag är helt ny inom western och appaloosa hästar så jag undrar vad som menas med scandinavisk mästare i FPD Halter Mares...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: plaudit
·
S
Western Vilka är det som ska till RM:et nu sista helgen i Aug???? det ska jag iallafall.... lycka till iallafall!! ska bli så roligt... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 019
Senast: elinsjobergh
·
Övr. Grenar vi har nu med oss en av landslagsryttarna,en mycket dktig o ffa trevlig tjej med stor insikt i d te mest a här inom handikappridning på...
Svar
1
· Visningar
1 169
Senast: busfro
·
T
Western Var var ni? Otroligt välorganiserade och trevliga tävlingar! Som vanligt såklart men var var folket? På D-tävlingen igår var det...
Svar
8
· Visningar
1 033
  • Låst
Islandshäst tänker du klippa din/dina ridhästar i höst?
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Lobelia
·
J
Islandshäst Vet att det står i FIPO, men hinner inte beställa innnan tävlingen, vet ngn om ett rakt lätt böjt globusbett är tillåtet ? Hon går bäst...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: Boj
·
Islandshäst Hej! Har nu funderingar på hur mycket pälssättning kan påverka en häst och dess gångarter, min ena häst här hemma har plötlsigt...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: sambaengi
·
Trav Undrar om Giant Diablo är så fruktansvärt överlägsen alla andra, eller hur reagerar hon på att få tryck/svar?? Det är ju ena riktiga...
Svar
15
· Visningar
980
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka