Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Hoppning I helgen så hade vi reg meeting med klubben. När en av ryttarna skulle hoppa upp på sin häst så tog hon fram en spray flaska och...
Svar
19
· Visningar
2 289
Senast: lil-sis
·
B
Övr. Grenar Gud så skönt att vara tillbaka i Sverige och stallet igen, har verkligen längtat efter alla dofter och pållarnas "näsor". USA är...
Svar
17
· Visningar
1 397
Senast: lawless
·
V
Dressyr Det var det bästa och vackraste jag nånsin sett. Alla rörelser var underbara, vilket flyt, vilka övergångar, jaa, jag saknar ord... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 151
Senast: Zora
·
M
Distans Tv 4 plus var ju och filmade på Karolinerritten som skulle sändas i hästliv tror jag. Det är ju jättekul!!! Men är det ngn som vet när...
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: neywaz
·
C
Övr. Grenar Hej Galoppvänner, Har ni sett att det blir Point-to-Point tävlingar i Göteborg den 12 september? Jag ska dit! :bump:
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: Inna
·
K
Western Jag ska skola om mej till westernridning och har nu fått erbjudande att låna en liten arab som läromästare. Hon är runt 1.40cm hög...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: lill_sessan
·
Hoppning Jag var ju för en tid sedan på en hopptävling och noterade att efter målgång, så var det en del ryttare som röck hästen i mun med hjälp... 2
Svar
22
· Visningar
2 829
Senast: Ramona
·
N
Hoppning Får man ställa upp i en tävling där div 2 är med i en klass? Då menar jag att ställa upp i en klass där det inte är lagtävling, och inte...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Notorius
·
Hoppning *tävlingen börjar 9.00 ..jag har startnr 26(utan efteranmälningar). *startar i första klassen. *jag har ca 4 mil till tävlingen. När...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: starcraft
·
S
Dressyr Får man rida lätt där i LC:2 och LC:1 2003?? Det r ju där ¨på diagonalen man ska ha mellantrav... Jag har inte dressyrprogramboken så...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Ylva
·
Dressyr Får man sätta fast sin nummerlapp på schabraket om man tävlar lokal dressyr????
Svar
3
· Visningar
1 611
·
T
Dressyr Har tänkt att starta min 4-åring i en LC 1. Har dock inte varit ute på ett par år, så nu undrar jag lite över hur det fungerar med...
Svar
1
· Visningar
882
·
M
Western Hur funkar det? Vad jag fattar är sitsens tum mindre än på vanliga? vad motsvarar tex 17"? Och så bommen. hur mäter man? Finns...
Svar
2
· Visningar
2 057
Senast: Broken_heart
·
K
Western tränare! Skall antagligen vara med i arab sm men då jag har tränat för en tjej i sthlm å nu flyttat till nyköping så skulle jag vilja ha...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: KESO
·
S
Övr. Grenar Jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig nu! Det är så att vi snart ska ha tävling i agility och då behöver jag hjälp med hur ni...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: Felizhia Hansen
·
Z
Trav Efter mycket övervägande har jag nu beslutat mig för att skaffa mig en travare igen! Men jag vill ha en som kommer direkt från banan och...
Svar
4
· Visningar
1 411
Senast: martha
·
Trav har en häst som jag leasar...ägarn påstår att han har pass till honom..e det samma pass som kommer att gälla från 2005...Det nya...
Svar
12
· Visningar
1 417
Senast: solros
·
D
Dressyr Usch.. det var illa.. jag gick på en ridskola i ett par år, skulle sen tävla för dem i ponnyallsvenskan i dressyr.. men men.. ägaren...
Svar
5
· Visningar
1 171
Senast: suisyola
·
Körning Hej! Nu är snart rockarden klar till min shettis! Den har mopedhjul och svängel. Så nu måste jag få tag i ett bra sele och tänkte be om... 2
Svar
29
· Visningar
2 380
Senast: _L_
·
D
Islandshäst Ska jag göra med min egen häst på lördag! :eek: :crazy: Har bara tävlat andras hästar tidigare och då brukar det ju vara hästägaren som... 2
Svar
23
· Visningar
2 212
Senast: Elwis_86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka