Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Fälttävlan Vad var det som hände egentligen i banhoppningen+ Jag tänker på Bettina Hoy:s och Tysklands protest osv. jag hängde inte riktigt med i...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: cissan
·
L
Övr. Grenar Jaa d fick stallet igår.. :bump: :D :D Börjar med Be my Babys första start.. (hästen jag brukar rida) Stensist var hon.. :smirk...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Love_Lee
·
H
Hoppning Har precis börjat ett vetenskapligt arbete :smirk: där jag har tänkt att jämföra dessa båda ridstilar. Vad har ni att säga? Vad är...
Svar
4
· Visningar
2 683
Senast: cissan
·
M
Fälttävlan Jag hade eventuellt tänkt rida lite fälttävlan med mina hästar. Nu är de ju rena hppphästar och behöver då naturligtvis träning på andra...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Mrs_Malfoy
·
C
Hoppning Hej, har en liten fråga jag... Jag var med i förra omgången i Div. 1 laget för ponny i hoppning. Min klubb ska starta med ett lag nu i...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: Connemara_Lover
·
Dressyr jag söker med ficklampa efter ett dressyr program som heter Dressyrprogram för äldre blåbär :p det är väldigt roligt att läsa det...
Svar
2
· Visningar
2 025
Senast: Barret
·
N
Hoppning Hur många "poäng" får man för en seger i msv b på regional nivå?
Svar
3
· Visningar
678
Senast: RedHotChili
·
E
Islandshäst Jo, jag har fått ridit en Islandshäst nu i 2 dagar. Hon är väldigt framåt och pigg, men inge dum utan vill tölta och springa fort :D... 2
Svar
25
· Visningar
2 740
Senast: sante
·
Western Jag har ett problem med min westernsadel. Den glider runt när jag rider lite grann, måste gunga rätt den hela tiden. Hade pad och filt...
Svar
14
· Visningar
2 333
S
Trav Vad tycker ni om hans låt???? Victory :love: :love: :love: :love: :love: Gå in på www.victorytilly.com
Svar
14
· Visningar
1 736
Senast: stally
·
Western Jag har problemas med sporrarna. De sitter banne mig inte kvar där de ska, behöver bara tänka tanken att använda dem så lossnar de och... 2
Svar
20
· Visningar
3 101
Senast: Tummen
·
Trav :bump: :bump: :bump: Idag var jag på trav för första gången i mitt liv såg jag när de sprang ett lopp! Virre från Farmen var där...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: stally
·
Western Behöver en ny sadel till min häst då den andra inte passar. Den bästa är ju då såklart att ta med hästen och prova ut en. Problemt är...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Pieces_
·
T
Western Någon som vet om man får ha "vanliga" sporrar när man tävlar på d eller c tävling?
Svar
7
· Visningar
1 239
·
P
Western God kväll allesammans. Av ren nyfikenhet; hur är det med sporrar på tävling? måste vi ha dem på ? inte tänkt på det, står säkert i...
Svar
2
· Visningar
851
·
Western Vilken modell tror ni det är är på denna sadel? Reining? Pleasure? osv Är lite konfunderad....
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Druvan
·
Islandshäst I helgen ska jag tävla lätt tölt och tänkte kolla med er så jag har förståt rätt. Man börjar på kortridan rider ett varv i långsam...
Svar
8
· Visningar
1 168
Senast: turbofling
·
Hoppning Jag var och hopptränade igår,allt gick bra förutom i höger varv.Det känns som han inte får med sig v bakben .Om hindret står "direkt"...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: gylle
·
N
Fälttävlan Har inte sett nästan nånting från fälttävlan i OS. Vet bara att Tyskland förlorade guldet (både ind och i lag) efter protester. MEN...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Pooh
·
Dressyr Har för mej att det funnits en sån tåd tidigare, men hittar inte den... Hur mycket svårare är LC:2 än LC:1? Jag har sett vilka vägar...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Niklasson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka