Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Islandshäst Någon som vet om den nya anläggningen i Mönsterås är klar än? Har det varit några tävlingar där? Någon här som ska dit och tävla?
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: annizz
·
Dressyr Tror ni Jan Brink har någon chans till medalj?
Svar
18
· Visningar
1 568
Senast: Xeline
·
Körning Jag hittade nyss en annons på en beg. travsele och speedcar till ett bra pris. Är det något man kan ha och smygköra längs vägarna med...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: majola
·
Övr. Grenar Igår under amatörlöpet så bröt Special Brew benet! :( tycker synd om ninna! 2:a hästen på 2 veckor!
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: FirstAttempt
·
Trav Det här inte vad ni tror att det är , men det fanns engång en häst som ägdes av en liten Krims...som faktiskt var trea på en travbana i...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Krims
·
L
Islandshäst Hur får ni den att förstå att den ska gå i trav? & i tölt? Gör ni något speciellt? Har alltid undrat det.. :crazy:
Svar
14
· Visningar
1 402
Senast: josse
·
K
Fälttävlan är intresserad av att veta mer om de hindren! är de svåra att hoppa? någon som har en bra bild på ngn backe/trappa?
Svar
1
· Visningar
905
Senast: kentflikkan
·
S
Övr. Grenar Efter att ha sett mitt arabsto springa runt flertalet ggr i hagen och i lek, börjat jag fundera på om inte galopp vore ngt hon borde...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: __Stilett__
·
T
  • Låst
Dressyr Är det någon som vet var jag kan få tag i LA:1 2003 här på internet?
Svar
1
· Visningar
882
G
Dressyr Jag undrar varför de som rider dressyr använder två tyglar? Vad är det bra för? :confused: Tack på förhand!
Svar
3
· Visningar
818
Senast: gosebus
·
Hoppning på söndag ska jag åka iväg för första gången på tävling... visserligen e d bara en clearround men ändå... Jag är orolig över hur det...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Lully
·
S
Trav Meningen var att jag inte skulle berätta det här för någon än, men fan, jag kan inte hålla mig. JAG kanske blir med häst. Jo, det är...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: Snurrfian
·
D
Hoppning Om det arrangeras två LB:er på en tävling, får man hoppa båda då? Förstår ni vad jag menar? T ex att klass 2 är en lb och att klass 3...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: mycket_irriterad
·
B
Hoppning Har för mig att det är 50p för att inte få starta lokalt? Men gäller det också för att inte hoppa LD-LC. Eller är det färre poäng för det?
Svar
2
· Visningar
1 199
Senast: Don_93
·
E
Hoppning när är man uppklassad ur LD och LC hittar bara LB i TR.
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: Don_93
·
Dressyr vad ingår i ett L:D program?
Svar
3
· Visningar
1 008
Trav Jag har precis hämtat hem min första egna travare, ett fyraårigt sto e: Gum Ball. Har större delen av mitt liv sysslat med ridhästar, så...
Svar
19
· Visningar
1 902
Senast: minihopp
·
C
Trav Hur hög ska en shettis vara för att kunna starta på ponnytrav i den shettis-klassen..?? Vissa säger att shettisen inte ska va högre än...
Svar
9
· Visningar
2 325
Senast: gonkan
·
L
Körning har tävlat i helgen o måste bara få dela med mig lite :) 2a i dressyren (var pissnervös men han kändes himla fin, dock tung bana så han...
Svar
10
· Visningar
952
Senast: Nora
·
H
Dressyr Har ett sto som blir väldigt tung fram till i galoppen, har någon några bra övningar eller tips för att "sätta henne mer på röven" ...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: Lully
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka