Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Hoppning Sedan bestämmelserna ändrades från obligatorisk startanmälan till obligatorisk avanmälan känns det helt snurrigt att åka på en... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 311
Senast: Ylva
·
O
Western Finns det någon som kan hjälpa mig? Jag är på jakt efter en skiva med namnet "Absolute country 1" och min lokala skivhandlare har den... 2
Svar
22
· Visningar
1 922
Senast: piipiis
·
Trav Hur gick det med Ville?? Såg han var en bit efter i mål...men hur gick loppet??
Svar
2
· Visningar
844
Senast: martha
·
Dressyr Vad har ni för erfarenheter..Vi har en tränare (och även domare) som håller till här där jag är som inte tränar ryttare som: är under... 2
Svar
23
· Visningar
2 867
Senast: diamonia
·
C
Dressyr i dressyr vilken nivå är det på dom? jag skall börga i en ridgrupp som rider på den nivån men fattade inte riktigt vilken nivå det är...
Svar
4
· Visningar
1 064
A
Dressyr Det snackas alltid om träningsscheman när man inriktar sig på hoppning, fälttävlan, distans osv men aldrig om man pratar dressyr...
Svar
18
· Visningar
2 398
Senast: Solvira
·
D
Hoppning Halloj, jag funderar på att starta i en Lokal tävling med D-ponnyn jag har. De går av i Oktober och min syrra ska hoppa LD och jag LC...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Dimma
·
C
Distans Har hört/läst att man ska väga minst 85 kg för att få tävla i distans. Stämmer det och finns det någon maxvikt? :confused: 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 171
Senast: Cleese
·
S
  • Låst
Hoppning Vet att det finns en tråd här nedan som handlar om olika hinder. Men jag undrar nu då hur man ska göra för att till detta luddhinder...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: ameo
·
Körning Går d att tömköra med alla hästar?
Svar
6
· Visningar
976
Körning ska o ska... några ideer i min egen ideetorka? just nu är den himmelsblå, inte så snyggt tycker jag. vagnen är en hudik rockard. jag...
Svar
12
· Visningar
1 471
Senast: Carolus
·
Dressyr Är på gång att börja träna dressyr med min fjordvalack, får höra mkt kommentarer om att jag ska träna med en FJORDING! Bl a att... 2 3
Svar
52
· Visningar
9 959
Senast: Darbhanga
·
Körning Är så förälskad i russ och vill gärna ha ett, kan man köpa ett russföl och bara köra in det?? :) :crazy: :idea: Eller tycker ni att...
Svar
6
· Visningar
1 361
Senast: sissu
·
T
Western Ni som har haft lag med till den nystartade westernallsvenskan. Hur har Ni gått tillväga när Ni tagit ut laget? Har Ni plockat ut Era...
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: prinsus
·
J
Körning Jag ska vänja min coola kille vid körpiskan hade jag tänkt, och skulle vilja veta hur man ska använda den? Hur gör ni? Jag vet att...
Svar
3
· Visningar
1 307
Senast: mellis
·
D
Islandshäst Börjar Nordiska redan i dag !? Ni som är där kan väl vara hyggliga och komma med lite resultat och bilder :love: Jag hoppas att jag... 2
Svar
34
· Visningar
3 723
Senast: Vala
·
P
Dressyr Jag letar för tillfället efter häst, och har hittat ett halvblod som bara är 156cm i mkh. Jag är själv 166cm och ganska smal. Men kan vi... 2
Svar
38
· Visningar
4 646
Senast: Biten
·
N
Dressyr Planerar göra tävlingsdebut med nya hästen om en vecka. Min planering var först att jag skulle ha börjat med en liten Clear Round förra...
Svar
18
· Visningar
1 582
Senast: Darbhanga
·
Trav För då ska lilleman springa jättefort :D Han ska vara med i ett provlopp för första gången (tror jag) Uscha, nu börjas det igen.. fast...
Svar
12
· Visningar
1 157
Senast: Sablar22
·
Övr. Grenar Hjälp....på söndag skall vi ett glatt gäng bege oss till Täby för att tävla ponnygalopp. Har aldrig varit där...aldrig tävlat...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Rubinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka