Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Fälttävlan Vilket programm är det som ingår i dressyren i fälltävlan på debutant nivå?? Är jätte dålig på det här med fälltävlan... :angel:
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Doneloge
·
P
Hoppning Måste man ha med en 4 åring för att få hoppa avd. A. Eller får mån inte hoppa avd. A med en 4 åring ?! :confused:
Svar
4
· Visningar
868
Senast: _liilla_my
·
C
Dressyr Japp inatt la jag ut en tråd lite sent på hoppningen om vilka jag tror skulle vinna :) vem tro ni nu vinner dressyren? själv tror jag...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: Cw_
·
Trav Vill få hjälp av er trav-bukare hur man ska bedömma en travare innan betäckning. Om man nu vill satsa på ett framtida travhopp, vad ska...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: Nebraska
·
C
  • Låst
Hoppning jaja lite sent ute jag vet men såg precis vilka som är final och undrar vem tro ni vinner?? Själv tror jag Nicloe Holmen- Prozit eller...
Svar
6
· Visningar
2 099
Senast: snö
·
L
Trav Anmälde idag till Lunden fre 13:e. Kalmar har oxå ett bra lopp den 13:e, kan jag anmäla dit med? Lundens listor kommer ju först på...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: Lindi
·
S
Trav Mina barn skulle tycka att jag var pinsam.......... :o Men den här sidan är lite död ibland????? Gubben vann med 5 längder på Valla i... 2
Svar
26
· Visningar
1 543
Senast: stally
·
Fälttävlan eller dubbelsadelgjord att ha om utifalla att något skulle hända m den andra i terrängen.. Anser ni det nödvädnigt? Om ni har en...
Svar
6
· Visningar
1 468
Senast: Dinosaur
·
B
Övr. Grenar Funderar på att starta pållarna i Norge den 5/8, har dock aldrig varit utomlands tidigare, vad bör jag tänka på? Någon som vill ge mig... 2
Svar
25
· Visningar
2 263
Senast: enjes
·
Hoppning Nån som vet hur det gick? För det var väl idag?
Svar
1
· Visningar
716
Senast: SanchoPancho
·
Western Från ett ställe jag blev tipsad om här på buke. Den 16/7 beställde jag den, prick en vecka senare hade jag sadeln här, men då var den...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: CrazyPiggelin
·
P
Fälttävlan De bågar som är mellan M B F hur ska man rida dom? två bågar ska det ju vara, men jag fattar inte hur man ska lägga dom nån som kan...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: Nelle
·
Trav Billig quickhitch till shettis\" Eftersom jag har så svårt att komma åt en dator nu föe tiden vore det hemskt snällt om ni kunde tala...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Jamtland
·
Distans Någon som vet hur man räknar ut den? någon bra bok/internet sida?? jag har köpt pulsklocka med mjukvara och är inte helt på det klara...
Svar
2
· Visningar
2 170
Senast: Moppa123
·
Distans Jag har hittat ett underbart arabsto, perfekt för mig och min "lilla"distansträning. Men hon har överben, så nu vet jag inte om jag...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: CosmicQueen
·
S
Trav Har en shettis som jag vill prova på att tävla trav med. Måste hästen ha full stam med godkända ston/hingstar då? Jag har ett papper där...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: susen87
·
C
  • Låst
Trav http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?menuID=1&dayID=6&banID=01&infoID=13186&infoTyp=nyhet
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: ameo
·
H
Fälttävlan Är det här, nu har iallafall Tv tiderna för OS kommit ut men det verkar inte som om man får se ALLA ryttarna som man fick göra vid förra...
Svar
18
· Visningar
1 607
Senast: HillsBon2
·
P
Fälttävlan lite fina bilder på när ni (eller en kompis) tävlar eller tränar ute på terrängbanan! :D Har aldrig prövat fälttävlan själv, men har... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 046
Senast: kentflikkan
·
B
Islandshäst Har hört att man bör sko hästen runt om när man ska börja tölt träna, stämmer det? Min är inte alls ömfotad bak och har skor fram. Han...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: Balderum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka