Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Trav Hej! Är det någon här som rider monté. Skulle vara kul att få lära sig lite om det. :)
Svar
9
· Visningar
985
Senast: easy
·
F
Western Hjälp vad dyrt!! Diskuterades paddar i en annan tråd där neoprene verkade vara ett bra alternativ. Över 2000:- för en sådan :o Min...
Svar
10
· Visningar
2 225
Senast: Horsespirit
·
L
Hoppning undrar bara en sak.. för set är jäkligt stört... Man måste vara kvalificerad för att rida på elit tävlingar, så d stackarna som har för... 2
Svar
20
· Visningar
2 063
Senast: _liilla_my
·
C
Trav från blocket.se :crazy: Gävleborg 05 aug 17:15 Kallblodet Jävsö Faks har insjuknat akut. Hästen behandlades hos veterinär i...
Svar
19
· Visningar
2 695
S
Dressyr Finns det ungponnyavdelning även i dressyr? Alltså får inte ungponny vara med och tävla bland dom vanliga ponnysarna? vilka villkor...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Picasso
·
P
Hoppning Nån som har något tips ? Kan det vara bra med ett bett med D-ringar med rullande " skaker " på bettet ? Eller vad tror ni ? :confused...
Svar
14
· Visningar
1 578
Senast: nipa
·
B
Islandshäst Jag letar med ljus o lykta efter en billig sadel till min pålle. Plånboken räcker inte så långt just nu o den sadel jag hade passade... 2
Svar
24
· Visningar
3 185
Senast: Ultrabeat
·
Trav om du tål se blod gå in www.aln.se .gå in på sidan 7 och 8 . 2
Svar
32
· Visningar
2 287
Senast: Zuzzi
·
M
Dressyr Min häst har en liten olat för sig, hon stoppar tungan över bettet, eller rättare sagt den kommer aldrig över bettet men hon drar upp...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Trevita
·
Trav Idag eller rättare sagt igår debuterade damen för mig och det slutade med en 2:a plats! :banana: :banana: 19,4 blev hennes tid och... 2
Svar
20
· Visningar
1 828
Senast: cusan
·
H
Dressyr Är det samma program som LB:1 2000 eller är den mkt ändrad? Jag har beställt dressyrprogramboken men den verkar ju inte komma :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: horsewhisper
·
P
Dressyr Vad krävs för att kvala till st georg, någon som har tillgång till TR?
Svar
10
· Visningar
4 476
Senast: CharlotteH
·
Trav Hör ibland travare som tävlar barfota och undrar lite hur det funkar. Jag tänker mig att hästen är skodd under träningarna och att man...
Svar
10
· Visningar
1 191
Senast: stally
·
T
Dressyr att min utrustning funkar på tävling också. :p Tar med det jag skulle kunna tänka mig att det finns nån konstig regel om. Gummityglar... 2
Svar
29
· Visningar
2 190
Senast: Tican
·
  • Låst
Hoppning Vad har ni för sadel? (gör ett nytt försök, eftersom den förra tråden inte fick ligga kvar, men den gör det på dressyrsidan..)
Svar
4
· Visningar
976
Senast: ameo
·
S
Western Undrar vilka av er som kommer att dyka upp på QH-SM i helgen? Naturligtvis Monke :D Själv kommer jag på onsdag kväll och är Groomer... 2
Svar
20
· Visningar
1 888
S
Trav Är det beprövat att använda dom i travet? Finns det några americanska shettisar som används i trav i sverige? Nån som vet något som kan...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: SessCa
·
R
Western Jaha, nu e ju hjo-ko slut.. Va tyckte ni om det?? Ja var bara där på lördag å då va de kul iallafall.. :) Bra med så blandat med...
Svar
13
· Visningar
1 496
Senast: lill_sessan
·
V
Dressyr får man ha det då man tävlar dressyr?
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Jessica
·
Körning hej. jag vill ha en ny bröst sele. har tittat mycket på zilcos selar. www.cliffords.se Någon som har en sån, ex Debut. Vad säger...
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: Sofiplopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka