Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Hoppning Jag gör ett nytt försök och lägger denna tråd här i stället för på ridning! Jag har funderat på om man kan hoppa på Chambon? "kan" kan...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: älgen
·
S
Körning Hjälp nu har jag fastnat i körutrustningsdjungeln:eek:! Har nu en rockard (utan svängel) och en enkel sele (typ hööks billiga). Men nu...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: susen87
·
P
Dressyr många tycker olika, jag vet. men när tycker ni det är lämpligt att börja rida sin häst med kandar? 2
Svar
26
· Visningar
2 623
Senast: true_blue
·
B
Dressyr Vad motsvarar det ungefär? Har alltid undrat det...och St. George (stavas?)
Svar
16
· Visningar
1 747
Senast: Rumpnissen
·
K
Western Hej, jag har ett problem med min (tämligen nyinköpta) westernsadel, nämligen att den halkar fram när jag rider. Jag har aldrig haft...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Kata
·
L
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Lindis
·
Dressyr Jag brukar visserligen inte tävla dressyr men undrar (eftersom jag inte hittar TR någonstans på nätet) vilka bett som är godkända att...
Svar
16
· Visningar
2 108
Senast: Tulip
·
Dressyr Hur kan man börja med passagen på en häst där piaffen sitter bra? Några idéer? 2
Svar
21
· Visningar
2 629
Senast: 930603
·
Trav ...Till andra platsen med gunga också :bump: :bump: :bump: Ville var trea idag....omstart med startbilen ladda för ledning, sen den...
Svar
6
· Visningar
792
Senast: jari
·
Islandshäst Jag skulle vilja ha tips på hur jag ska träna galoppen på min 6åring. Hon orkar inte hålla galoppen i paddocken utan endast ute och då i...
Svar
12
· Visningar
1 181
Senast: Moniq
·
S
Trav Nu har vi kört första jobbet i vår regi.Skritta 1000m,6 bakvarv,skritta 1000m,3000m i 30 tempo. Sååå himla fin!Men, Lite trött i... 2
Svar
21
· Visningar
1 429
Senast: jari
·
Trav Puckade jag glömde ju bort att Krimses Vackra pojke var 2:a i går....kanonlopp och nästan målfotoslagen :bump: :bump:
Svar
8
· Visningar
1 333
Senast: anhe
·
Islandshäst jag har ju en vallack,inhyrd, och så har vi köpt gård och ska ha vår hästhållning själva. Vi ar en vallack och har nu funderingar på ett...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: Lydia
·
N
Western Var med som groom under helgen, men blev grymt besviken på hela arrangemanget. Värdelöst reiningunderlag, hemska förhållanden runt boxar... 2
Svar
33
· Visningar
3 470
Senast: rodeo
·
Dressyr Jag är inget vidare på rörelser som ni märker och måste fråga en sak. På en optimal dressyrhäst vill man ha att den sitter på rumpan i...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: MissFideli
·
H
Dressyr Hmm jag har fixat ryttarlicens för lokal tävling idag, men var hittar man licensnr? Får man det hemskickat sen när man betalat den? Jag...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Jessica
·
B
Islandshäst fick höra denna lysande kommentar av en annan isis ryttare i skogen... "min häst kan inte tölta... han är för stor, stora islänningar...
Svar
13
· Visningar
1 546
Senast: Sara_S
·
H
Fälttävlan och Rasmus blev femma i Hamburgs CIC*** i helgen. Dom som haft så mycket motgångar och otur på sistone :( Kul att dom är igång igen :bump:
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Therese_Zipp
·
S
  • Låst
Islandshäst Min häst har fått Vitablock i två månader. Han har precis ätit upp sin första 25 kg spann. Jag har gett honom Vitablock på inrådan av...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: stallet
·
N
Övr. Grenar I morgon ska "Eva" starta igen. Denna gången mot ännu tuffare motstånd. Rex,Partagas,Media Hora mfl. Men Vi är inte slagna på förhand!Va...
Svar
17
· Visningar
1 113
Senast: Love_Lee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka