Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans vår häst gått första gången på distans, de red grytritten i lördags, Allt gick kanonbra och hon bara älskar det. MEN vi MÅSTE skaffa ny...
Svar
12
· Visningar
2 016
Senast: Arabis
·
Hoppning ..för en hoppglad fyraåring, har någon sådana? Hon har precis upptäckt att det är väldans roligt att hoppa efter att fått hoppa två små...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: älgen
·
A
Western ...på Western ridning. Ok, jag tror att denna tråd kan ligga här eller? Jaja, jag har alltid velat prova på western ridning sen jag kom...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Athina
·
Western Min ponny (frjodkorsning) har väldigt lätt att bli framtung och gå på bogarna. Hon har väl kanske lite kroppen emot sig vad gäller det...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: Emelyne
·
L
Körning Hej! Bor i närheten av gbg. Var finns närmaste körklubb? /Lisa
Svar
1
· Visningar
1 741
Senast: My64
·
Fälttävlan vilken är den lättaste ft? på vilken nivå ligger; *dressyren *banhoppningen *terrängen lättaste för d-ponny och stor häst, höjder...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: beauspirit
·
Trav Har ni några exempel på små kallblodstravare som lyckats? Vi har en 4 åring efter Bork Rigel - Pilmin, hon är liten ca 140 i mkh och...
Svar
18
· Visningar
1 580
Senast: lainen
·
F
Hoppning Min 4-åring behöver löshoppas inför kvalitetstävlan till hösten. Är det någon som vet nån i Göteborgs-/Kungsbacka-området som har...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Dimmans_Elaine
·
S
Hoppning Jag undrar när ni tycker man ska höja sig från Lokal till Regional? Är nu ute och tävlar på lokal och då Lätt D & C. Framöver ska det...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: _Peplis_
·
Trav Igår körde jag för första gången släde (timmersläde) med ponnyn som tidigare figurerat i trådar om skritt. Attans vilken fin skritt hon...
Svar
9
· Visningar
1 326
Senast: fiautanknuff
·
Trav Häromdagen pratade jag med en kompis som varit och hälsat på de som tidigare ägde mitt varmblod. De hade då pratat lite om min häst och... 2
Svar
37
· Visningar
2 710
Senast: Cilva
·
Hoppning När gick Rodrigo Pessoa med i Team Ericsson? Det har jag helt missat,blev jätteförvånad när jag såg han i Gbg med den gröna kavajen.
Svar
15
· Visningar
1 038
Distans Ni som tävlar bettlöst - hur gör ni i veterinärgrinden? Och när ni lastar hästen? Springer ni med det bettlösa huvudlaget framför... 2
Svar
20
· Visningar
2 260
Senast: neywaz
·
L
Övr. Grenar Hej! Jag har under senaste tiden börjat intressera mig för galopp sporten. Inte för att jag drömt om att bli jockey sedan barnsben...
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: Cani_SWE
·
Trav Är det någon som vet vad den rör sig om??? Jag råkade få syn få att det skulle avhandlas på STC:s styrelsemöte häromdagen. Jag blev...
Svar
6
· Visningar
1 205
Senast: Rodham
·
Distans Vilka härifrån kommer? :D :bump: Jag tänkte mest på sällskap till min lilla söta medryttare som ska rida hingsten på 50 km tävlingen...
Svar
18
· Visningar
1 540
Senast: neywaz
·
I
Islandshäst Hej! Jag undrar hur den ultimata formen för en islandshäst ser ut i tölt? Har sätt många olika människor som rider sina hästar väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Korven
·
B
Körning Hej! Jag håller på och tömkör min fjording för att senare få honom inkörd. Det är en stark, envis kille som inte alltid är alltför...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: lul
·
T
Körning Ska köpa sällskapsshettis till mitt sto, men köra det som motion. MEN. Jag har bara kört ett fåtal gånger, jag vet inte hur man selar...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: Provincia
·
Fälttävlan Är det någon som har koll på om "Foto Janne" (det står att hans bilder kommer snart, på Gärds hemsida) har fotat alla ekipage från...
Svar
2
· Visningar
1 231
Senast: Idasagare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka