Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Y
Trav vet verkligen inte om jag är ¨på rätt forum :confused: jag är fodervärd på ett varmblodigt travar sto, hon var betäkt när hon flyttade...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: Tosa
·
M
Fälttävlan Finns det så man kan tävla i bara terrängdelen (dvs inte rida banhoppningen eller dressyrdelen).
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: maja300
·
J
Hoppning Behöver verkligen hjälp! Det är årets första lokala och jag e så himla nervös. Är det någon som kan komma med bra tips? :confused: Allt...
Svar
3
· Visningar
1 252
Senast: northang
·
M
Körning Har inget annat för mig än å berätta att jag tränsade min två-åriga minishettis valack i går för första gången. Han var bara så duktig...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: a_big_kiss
·
Trav En Hypotetisk fråga, bara för att jag är nyfiken! :D Får man kvala en 2-åring innan den gått premie? Alltså kvala först och...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: giffan
·
R
Trav Hej...satt och snackade med en kompis om hästar & travet osv. Vi blev lite konfundersamma över lite saker :p....så ni travfantaster...
Svar
13
· Visningar
2 990
Senast: giffan
·
Western Får snart hem en sadel som jag ska prova. Vad ska jag tänka på? Ska jag prova med eller utan sadelfilt? Hur ser jag om den ligger...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: geegee
·
Distans Fortsätter med alla mina frågor här... :D Nästa frågar lyder...*trummvirvel*: Får man något svar på anmälan, typ ryttarmeddelandet...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: malumbub
·
D
Övr. Grenar Någon som vet vad som hänt med Diaghlydour? Han stod o tränades av Stall Malmborg på Täby... slutade tävla -01 nånting. Undrar vad som...
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: Diaghlydour
·
Trav Vet att detta kanske inte passar in i diskutionscentrumet men måste få veta.... Det finns en travhäst som heter Dikita Ö. Varför Ö. i...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: cämela
·
S
Fälttävlan Någon som vet om det finns något gymnasium med inriktning på fälttävlan, eller om det finns utbildning i det på annan nivå? :confused...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: Sophieeklund
·
J
Körning Jag har en shettis som är underbart fin att köra eftersom han är 300% trafiksäker. Man behöver aldrig vara rädd för att han ska bli...
Svar
5
· Visningar
1 738
Senast: Znozan
·
Trav Vi startade ett par av travskolans ponnyer på travet i går och i programmet på några av de andra ponnyerna så står det efter tiden (jag...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: igbest
·
R
Hoppning Halloj! Är det ngn som har en poängtabell eller kanske vet vilka poäng man får för resp. placering i resp. klass i hoppning på...
Svar
5
· Visningar
1 300
Senast: Rubensmatte
·
Trav Tänkte det kunde vara roligt att köra min travridhäst igen men är osäker på bästa sättet. Hästen är 9 år. Inkörd som 2-åring och gick...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Lindi
·
A
Islandshäst Det er jo en billig sadel, er den god eller er det bare å glemme å kjøpe en sånn? jeg har en sadel til, så jeg skal ikke bruke denne...
Svar
11
· Visningar
2 073
Senast: Båbbe
·
Western Hej! Lägger det här eftersom jag vill träna honom till westernhäst. Har en nordis som jag har ägt i ca: 3 månader nu. Han e...
Svar
15
· Visningar
1 414
Senast: Mirre
·
Övr. Grenar Finns det de tros? Har blivit himla nyfiken på det här med tornéspel och skulle gärna vilja prova. Sen undrar jag om det finns någon...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: gadriel
·
Trav som jag skrev innan så startade vi vår häst igår. han har bara 29 poäng och vi har svårt att få ut han in riktiga lopp. änligen hade vi... 2
Svar
24
· Visningar
2 328
Trav Hur har vi det med våra kusar egentligen? Har kronorna börjat rulla in än, eller springer dom bara ut? Hur är det med tussilagon i... 2
Svar
22
· Visningar
1 907
Senast: Krims
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Stockholms skärgård
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur