Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Körning Jag har ett 17-årigt fjordsto som jag hade tänkt börja tävla så smått kanske... hon är väldogt mycket körd men jag är lite oerfaren. vet...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: ElviraB
·
H
Western Jag och säkert fler med mig som inte hade möjlighet att komma i fredags vill gärna veta om det var nåt viktigt som blev sagt... Malin
Svar
1
· Visningar
893
Senast: monke
·
B
Trav Jag ridtränar en tävlande travhäst sen ca ett år tillbaka. Han har blivit mycke bättre på senaste månaderna :) och går nu riktigt fint...
Svar
16
· Visningar
2 424
Senast: Elin_84
·
A
Trav Var kan jag hitta/söka på shettistravare?
Svar
2
· Visningar
850
Senast: annele
·
C
Övr. Grenar Hon bröt benet idag på Jägersro.. Hon blev sedan avlivad. Någon som vet lite mer? Jag var inte där just när det hände eftersom en av...
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: Cavat_
·
M
Körning Pga av mina knän har "kollapsat" klarar jag inte längre av att rida, så ska jag börja med körning. E de kul att köra? roligare än...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: Pettsson
·
Hoppning får man det? Jag antar att man INTE får det med 5 åringar eftersom de bara får gå avd B..Hur är det med 6 åringar då? Är de först om de...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan Undrar om det finns klasser inom fälttävlan för shettisar?? eller möjligtvis för b-ponnys? (shettisen lär nämligen växa över :()
Svar
2
· Visningar
1 095
Trav *Suck* Återigen kan jag inte hitta den norska sidan där man kan söka på Norska kallblod, som ATG men i Norge...någon?
Svar
8
· Visningar
1 800
Senast: pinky
·
Islandshäst Ni med islänningar har ni islandssadel och islandsträns till era hästar? är det ok att ha vanlig engelsk allroundsadel på islänning om...
Svar
13
· Visningar
1 654
Senast: em76
·
Western 4-åring som rider cutting på Poco Lena!
Svar
5
· Visningar
1 338
Senast: Seabaz
·
S
Hoppning Har varit på en mkt lyckad hoppträning idag...tränade lydnad med trestuds och sen varannan gång rättuppstående på höger och varannan...
Svar
8
· Visningar
1 797
Senast: pialotta
·
S
Islandshäst Min pålle är väldigt bunden och passtaktig. :( Jag har läst många inlägg där man säger att det underlättar för en passaktig häst att... 2
Svar
22
· Visningar
2 984
Senast: solomato
·
Trav Jag har lite funderingar gällande balanseringen på vår 4-åriga kallblodsvalack. Jag kan börja med att säga att han är ordentligt...
Svar
16
· Visningar
3 516
Senast: giffan
·
R
Hoppning Som bör passa nya pållen, när han nu kommer :crazy: Men iallafall, han är 18 år och har inte hoppat skitmycket i sitt liv Målet är 50 cm...
Svar
1
· Visningar
1 625
Trav Har ni någonsin sett en bättre häst??? :banana: Jag säger då det!! :love: Jag är riktigt glad att jag snart får ett Gidde föl!!! :D
Svar
3
· Visningar
935
Senast: jesse
·
Distans Ni vuxna distansare som rider hästar under 148 cm, har ni häst- eller ponnylicens till era hästar? Jag vet inte hur jag ska göra... Har... 2
Svar
29
· Visningar
2 593
Senast: neywaz
·
B
Övr. Grenar Jag var tidigare ledsagare åt min sambos lillasyster som har ett förståndshandikapp och så har hon även epilepsi. Jag kanske ska nämna...
Svar
5
· Visningar
1 325
Senast: angelaL
·
S
Islandshäst Här kommer ett önskemål från minsida eller kanske en bön till alla er ryttare som regelbundet vistas i stall och har tillgång till...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: skuggi
·
M
Western :) Då har vi så gjort det Leksak & jag! Överlevt uppvisningen på Scandinavium! ;) Kändes lite löjligt, men jag var betydligt mer nervös...
Svar
6
· Visningar
1 301
Senast: Horsespirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka