Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Fälttävlan detta passar kanske inte in här, men det är fälttävlan jag rider så jag frågar här. det är så att min häst har fått en galla på ett...
Svar
1
· Visningar
1 096
Senast: julius
·
Western Vilka tävlingar har ni planerat att åka till? Publik eller tävla själv?
Svar
11
· Visningar
1 269
Senast: lizan
·
J
Islandshäst Hejsan! Vad tyckte ni om den, ryttarna och hästarna? Tacksam för svar! /Frida -------------- "Dream as you'll live forever, live... 2
Svar
23
· Visningar
2 726
Senast: sennahoj
·
T
Hoppning Hur gör man för att bli lärling? Jag vet inte om det kallas lärling i hoppning, men jag antar att det är samma som i galopp. Jag skulle...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Timsetim
·
G
Hoppning Jag rider ibland en häst som gärna drar iväg och bockar efter hindret. Han drar liksom framåt nedåt. Ridläraren sade då att jag kunde få...
Svar
15
· Visningar
1 229
Senast: Liten_men_tuff
·
B
Western Skulle gärna vilja veta lite mer om den och vad ni tyckte.
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: lil-sis
·
T
Hoppning ... i grupp. När man hoppar själv eller tävlar så är han alltid jättepigg. Någon som har varit med om det? Några tips? :bump:
Svar
3
· Visningar
877
Senast: talåj
·
P
Distans Jag undrar om ni har skydd på hästens ben när ni rider distans (de lägre klasserna)? Om ni har, vad för slags skydd är det? Har ni både...
Svar
11
· Visningar
1 616
Senast: Galadriel
·
Körning I helgen när jag körde en av mina shettisar med rockarden i skogen började hon plötsligt slå bakut, vilket resulterade i att hon slog i...
Svar
7
· Visningar
1 369
Senast: Burza
·
S
Hoppning Om en häst är utb. L:A hoppning hur högt hoppar den då? Någon som vet? :idea:
Svar
5
· Visningar
3 110
Senast: Frozen_Angel
·
J
Western Vad är det för nya hingstar som kommer att synas i år? Vet att Bråves har en ny. Vilka är det mer? - Jessica -
Svar
14
· Visningar
1 734
Senast: Mita
·
N
Hoppning jag var och tittade på hoppning,och då säger tjejen igemte mig" min häst bara vägrade att röra sig framåt,så jag hackade med sporrarna... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 279
Senast: tjenixen
·
H
Islandshäst passfattning? finns det något sånt? hur får man annars upp islandshästen i pass? okunnig/tacksam för svar. :)
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: HoppFantasten
·
T
Islandshäst Jag har tagit hand om en 6årsvalack som ganska så nyligen inriden av en inte islandshästridningskunnig människa. Hästen ifråga är...
Svar
18
· Visningar
1 359
Senast: josse
·
Western satt och läste hästannonser idag och då slog det mig att det bara finns tävlingsämnen till salu under "westernhästar". Föds det...
Svar
8
· Visningar
1 361
Senast: Gumpan
·
L
Hoppning hej! vilka avstånd mellan kombinationer och cavaletti bör man ha på en maxad a-ponny (107)!?
Svar
2
· Visningar
1 150
Senast: lul
·
Hoppning ska prov rida en häst i morgon...och då ska man prov hoppa den :crazy: men detta en en "bra" häst... så jag e jätte nervös att jag...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Speedster
·
K
Fälttävlan Passa på att få Poohs autograf nu medan hon fortfarande pratar med oss! ;) Nessan blir bara bättre och bättre och i helgen blev hon...
Svar
18
· Visningar
1 619
Senast: Pooh
·
Fälttävlan Har blivit så himla sugen på att prova på detta med fälttävlan. Min häst är säkert i både banhoppning och dressyr, han hoppar ALLT som...
Svar
8
· Visningar
1 383
Senast: _Tazty_
·
H
Islandshäst Var förra helgen och tävlade på Stormur Kval. Uppnådde då SM poäng med 2 hästar. Sedan igår läste jag detta på SIFs hemsida under...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Hlynur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka