Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Fälttävlan Vilken är nästa klass efter lättklass för D-ponny? är det MSB B eller MSV A och hur högt är det? tack på förhand!!//Lina
Svar
1
· Visningar
1 108
C
Islandshäst Hej! Jag har blivit medryttare på en Islandshäst som inte kan tölt eller pass. Ägaren har aldrig tölttränat honom. Så jag vart lite...
Svar
13
· Visningar
2 192
Senast: josse
·
L
Trav nu har jag haft min häst sen i november. vi köpte honom av en proffstränare för att han inte fick upp han i några tider. så pappa köpte...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Qula
·
Z
Körning Söker med ljus och lyckta efter en länk till Roslagsvagnen. MEN JAG HITTAR INTE!!!! Någon här som har den?? Kramar på er alla!!!!!
Svar
8
· Visningar
1 252
Senast: Znozan
·
V
Körning Hej! Jag har tänkt tömköra min ponnie (en nioårig dponnie) men vet inte riktigt säker på hur jag ska göra. Jag har letat efter...
Svar
9
· Visningar
1 408
Senast: oasen
·
L
Fälttävlan Är det någon som känner till när lag-SM för ponny ska vara i år och var det ska vara någonstans??
Svar
0
· Visningar
1 052
Senast: Liniz
·
M
Distans Finns det? vart i såfall?
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: Camilla_H
·
J
Western Längtar dit väldigt mycket just nu men kan inte bestämma om man bara skall åka en dag eller stanna ett par dagar. Vilka är det mer som...
Svar
14
· Visningar
1 421
Senast: simpe
·
A
Islandshäst Er det noen av dere som rider med Montsegur? jeg har nettop kjøpt meg islandshoppe :rofl: og skal prøve en Montsegur på henne. Skal...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: mannis
·
Distans Hur stora är veterinär-/startkorten (eller vad de nu kallas)? Får man vika korten? Någon som kan hjälpa mig? Hur stora brukar kartorna...
Svar
2
· Visningar
1 413
Senast: malumbub
·
P
Trav hej jag undrar om min häst har bra travarstam skulle vilja veta de om de är någon som kan hjälpa mig...
Svar
11
· Visningar
953
Senast: Pamme_Jaspin
·
Q
Distans Har länge velat börja tävla distansritt då det är den enda tävlingsgren som riktigt intresserar mig. "Problemet" är dock att min häst är...
Svar
3
· Visningar
1 372
Senast: Quietude
·
P
Hoppning Kan vi inte göra en samlingstråd för övningar i marrkarbete som man kan gå tillbaka till när motivationen eller fantasin tryter? Har ni...
Svar
3
· Visningar
2 867
Senast: pialotta
·
E
Körning Satt och sökte på körning och hittade då en bok som heter: Hästmannaskap-körning.. (eller nåt liknande från infoskog) Har någon av er...
Svar
4
· Visningar
1 333
Senast: plumpen
·
Körning Hur mycket ungefär får man räkna med att betala för en begagnad loksele i bra skick? Jag har varit inne på annonssidorna och tittat och...
Svar
3
· Visningar
1 657
Senast: plumpen
·
H
Körning Har kört in mitt halvblod men har ingen egen vagn längre, finns det några bra övningar för att han inte ska bli knas när jag väl har...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: HubbaBubba
·
Islandshäst Har nu beställt en dominus dressyr sadel till min isis. Nån mer som äger en sånn? tycker ni den är bra osv?
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Elwis_86
·
Övr. Grenar Hej någon som kan berätta om hästen Northang...hur han var på löp osv. Har ni även några bilder på You Hanna och Dalby Mustang skulle...
Svar
0
· Visningar
1 079
Senast: northang
·
Hoppning Hur bra måste man vara för att vara med på en LD? Jag har inte tränat alls mycket med min ponny, men vill tävla om några veckor. Borde...
Svar
11
· Visningar
947
Senast: Xenox
·
Islandshäst Hej! Erfarenheter av islandshästbett sökes! Hur verkar dom och på vilka hästar rekommenderas dom på? Hur hårt spänner man kedjan? (...
Svar
19
· Visningar
2 504
Senast: beagle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka