Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Distans Sökte i utrustningsforumet efter underkläder eller kanske ridbyxor som kan motverka ridsår. Då fick jag höra att det finns...
Svar
14
· Visningar
1 478
Senast: Violate
·
C
Distans Jag skulle vilja ha tips från er angående ett problem jag har med min häst. På sommaren har jag aldrig haft problem med henne, men nu...
Svar
12
· Visningar
1 557
T
Trav Ville bara tala om att tösen skall kvala idag på Gävle. Själv håller jag på att få ett nervöst sammanbrott :crazy: Jag är därfär portad...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: The_Last
·
N
Hoppning lite överdriven rubrik kanske :p ett par frågor som jag undrar om ni har svar på.. 1. Min häst i jag går på hoppträning 2 ggr i månaden...
Svar
17
· Visningar
1 308
Senast: hoppsann
·
H
Trav \"Pappa\" gör bra ifrån sig... Norske "Eder" vann storloppet Lars Laumb på Bjerkebanan i lördags. "Eder" gick förra i avel för första...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: Rikkan
·
T
Islandshäst För rätt så länge sen pratade vi om hur hästen flyttade sina ben i tex. tölt. Då var det nån som länkade till en bra sida där man såg...
Svar
6
· Visningar
1 609
Senast: Lobelia
·
L
Övr. Grenar hej allihop! är det någon som vet vad galoppbutiken vid täby heter? letar efter en beg galoppsadel, kanske nån vet vart man får tag på...
Svar
4
· Visningar
1 322
Senast: charity
·
K
Körning Vad har de olika selarna för funktion?
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Krabban
·
J
Körning Jag ska köra in min fjording har jag tänkt. Jag har en kille som ska hjälpa mig med själva inkörningen, men ska göra en del grundarbete...
Svar
4
· Visningar
1 153
Senast: amkm
·
Hoppning Vad är maxlängden på hoppspön? Är det 70 eller 75 cm? Eller nåt helt annat. Har hört olika...
Svar
4
· Visningar
3 983
K
Körning hejsan är helt ny inom körning.. lr ja har juh kört.. fast de var mååånga år sen har en ardenner på 2,5 år... vill veta hur hårt alla...
Svar
1
· Visningar
984
Senast: RebeckaKihlberg
·
M
Övr. Grenar undrar vad det innebär med tornespel? vad gör man? kan man ha vilken hästras som helst? berätta allt in i minsta detalj är jätte... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 246
Senast: Sammet
·
Övr. Grenar ska praoa på täby veckorna 19-20 hos nån som heter Peter..nån som vet vem det är?? :confused:
Svar
12
· Visningar
1 698
Senast: Chough
·
A
Fälttävlan Jag har ett halvblod som fyller tre i maj. Eftersom jag är dressyrtant men vill ju att hon ska få prova på fälttävlan undrar jag hur det...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Agraff
·
R
Hoppning Min häst är 11 år och har inte hoppat speciellt mycket, nästan bara löshoppning och kryss och lite bommar. Köpte honom för ca 2 år sen...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Ponyta
·
Hoppning är ni mest nervösa innnan tävlingen, på framhoppningen, på banan eller på omhoppningen? innan tävlingen är jag nervös, på... 2
Svar
32
· Visningar
1 790
B
Hoppning Är det någon som vet hur det är med poäng för ponnyer som placeras i allsvenskaomgångerna?
Svar
4
· Visningar
861
Senast: elefanten
·
T
Distans hur ger ni med salt och elektrolyter, under träning, inför - under -efter tävling Använder ni pulver att blanda i vattnet eller vad...
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: neywaz
·
B
Hoppning Har ni börjat ladda inför allsvenskastarten. Är era lag klara? Tycker själv att det ska bli jättespännande. Vilka lag går till final i... 2
Svar
21
· Visningar
2 074
Senast: piggis_83
·
Hoppning Var och kikade på en hopptävling i lördags och jag funderar väldigt över en sak. I en klass finns det ju normalt 2 st avdelningar. Avd...
Svar
7
· Visningar
1 305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Att lära sig hoppa
  • Chat GPT
  • Skadade hästar och konvalescenter
Tillbaka