Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Var kan man köpa en wintec-sadel? Och är dom bra?
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: simpe
·
Hoppning Är det någon annan, mer än jag, som har fixat biljetter till OS 2004 i Aten ? Jag har bokat alla biljetter som finns för hoppningen...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Cado
·
W
Fälttävlan försöker lista ut hur sverige ligger till inför os.. om de finns en chans att de kan skrapa ihop ett lag.. men måste då veta vilka lag...
Svar
9
· Visningar
1 479
Senast: fio
·
M
Western Nu har proppen kommit ut till HJWR´s D-tävling 10 April... Den ligger på hjoko.nu så spring in och kika!!!! Hoppas att det blir många...
Svar
19
· Visningar
1 418
Senast: Miss_Trouble
·
K
Övr. Grenar Hej! någon som kan hjälpa mig?!? Jag har en arab som blir 2 år 19 mars i år och jag vill veta när jag kan påbörja inridningen, jag har...
Svar
8
· Visningar
1 431
Senast: Krutis
·
C
Western Jaha nu har 3 års väntan på att hästen skulle växa och bli ridbar gått till ända och utbytts mot mitt eget väntande. 10 veckor kvar...
Svar
9
· Visningar
1 246
Senast: ChipsFancyCutter
·
A
Trav Vet vad jag skulle vilja göra? Jag skulle vilja starta en nättidning med artiklar och råd för oss som amatörtränar våra travare - allt... 2
Svar
33
· Visningar
2 366
Senast: Lindi
·
N
Hoppning Hur löshoppar ni era hästar? Min stora måste jag driva på o ha en fålla till ( hon tycker det är trisst ). Men shettisen hoppar om jag...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: ostbiten
·
S
Trav Är det någon som har en ponny med varmblods storlek på sitt norska huvudlag? Går det att använda till ponny? Går det att fixa till så...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Ina79
·
M
Trav Jag har en vbl val, 6 år som alltid galopperar i starten på tävlingar (montè, han bara kör ner huvudet och galopperar har även sprängt...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Ina79
·
Western Var hittar jag dem? Rider reining och hoppas på att kunna börja tävla lite, men jag hade gärna ridit western riding med. Var finns de...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: Polly_Mulle
·
T
Distans Hur mycket måste man kunna för att bli bra på distans!!
Svar
1
· Visningar
1 062
Distans Hur går en distanstävling till (i stora drag, med sånt som framridning- eller börjar man första biten lugnt?)? Och så undrar jag vilka...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: Solvira
·
N
Distans Här är en lista jag börjat spåna på inför vår en v långritt i sommar. Kom gärna med komentarer eller tips eller varför inte fylla på...
Svar
8
· Visningar
1 235
Senast: shapiro
·
G
Trav såg för ett par veckor sen inlägg om kjell börjesson som tillverkar vagna, bland annat speedcarts är det någon som har hans tele nr...
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: Zandrah
·
Western Funderar på att lite längre fram, köpa ett varmblod, och skola om till western. Så, vad är era bästa tips? :)
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: TCJ
·
N
Western ...vem som flyttar tillbaka till Västergötland snart :idea: MVH/ Stefan
Svar
8
· Visningar
1 068
Senast: Sweet
·
Trav "Så här säger Jägersrokusken XXX till Metro: - Den drivning vi har känns inte på hästarna. Vad jag vet har man aldrig kunnat visa upp... 2
Svar
21
· Visningar
2 514
Senast: martha
·
F
Islandshäst ...upskatta att era islandshästar väger? Ni få också gärna skriva hur höga dem är, grova, lätta i typen, mycket musklade och liknande :)...
Svar
12
· Visningar
1 332
Senast: sucka
·
S
Islandshäst Vet ni någon bra sida där man kan söka släktingar till sin islandshäst? /sanna
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: Sesselja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025