Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Finns det? Eller någon typ av terrängskydd som INTE är sådär uppskuret som tex NEW och som inte heller är helt "raka" eller att de är...
Svar
1
· Visningar
1 445
Senast: Gabby_Ossi
·
Trav Jahapp .. jag funderar lite grann på Wångens stora projekt, där de bla testas om hästarna går minst lika bra med eller utan kraftfoder...
2
Svar
23
· Visningar
3 143
Senast: Kellie
·
Dressyr Det handlar inte om att RIDA dressyr, utan att TÄVLA dressyr. Det började med att jag bestämde mig för att testa tävla dressyr, något...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 549
Dressyr Sitter och bläddrar i en massa gamla filmklipp på internet och blev så himla inspirerad! Undrar då vilken GP kür som ni här på Buke...
2
Svar
31
· Visningar
4 309
Trav Vi har en tjej i stallet som medicinerar sin häst. Det dumma e att hon lägger medicinen i foderautomaten. Stallägarn har sagt till henne...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Cambrie
·
Hoppning Letar efter resultat på en ponny som är exporterad till Italien. Har googlat på namnet utan någon större framgång. Någon som vet hur jag...
Svar
7
· Visningar
1 567
Körning Jag har fått för mig att pisklängden beror på avståndet mellan vagnen & hästen.Alltså beror inte på hästens storlek.Har jag rätt eller fel?
Svar
1
· Visningar
920
Senast: Pinkilly
·
Western Känner att jag är i behov av en ny padd. Men blir inte klok på storlekarna. Vet heller inte vad min nuvarande är, men sadeln är strax...
Svar
8
· Visningar
1 679
Senast: Bluefish
·
Western Äntligen klart med SM, och jag tror att det kommer att bli superbra, dessutom i slutet av säsongen, som det ska vara enligt mig! Så...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 629
Senast: doleron
·
Trav Har letat runt lite (ffa. på sleipners hemsida) men hittar inte "reslutaten" från kallblodets dag i östersund? jag är speciellt nyfiken...
Svar
5
· Visningar
1 214
Senast: Anemona
·
Islandshäst *bild* Jag har liksom...råkat bli med islandshäst :o...
Svar
18
· Visningar
1 705
Senast: Tussilago
·
L
Islandshäst Jag har funderat mycket på sista tiden vilken färg min ena isis är, mina andra två hästar är lätta att se färgen på men han är...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 916
Senast: Danielle
·
Dressyr Jag är egentligen hoppidiot men tycker det är väldigt roligt med dressyr och sitter på en riktigt trevlig dressyrhäst. Jag rider rätt...
Svar
9
· Visningar
2 079
Senast: Arwyn
·
L
Övr. Grenar Hejhej! Har blivit så himla sugen på att testa på hästpolo! :D Ngn som tränar/spelar just nu eller som har provat på det tidigare? Hur...
Svar
17
· Visningar
6 339
Senast: Tousse
·
Dressyr Jag har för tillfället en westernsadel som jag köpte när jag fick hem häst pga att han var så undernärd och smal, tänkte använda honom...
Svar
5
· Visningar
2 459
Senast: minfux
·
Övr. Grenar Har under en längre period följt vad som händer här någon gång då och då. I begynnelsen var det med en viss del av engagemang, detta...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 644
Senast: MalanMjöl
·
H
Fälttävlan Hej! Har tävlat debutant i 2 säsonger nu och börjar fundera på att gå upp i Lätt klass. Har en tävling kvar i år i Skaraborg 11/9. är...
Svar
3
· Visningar
1 386
Senast: Hippokondriker
·
Islandshäst Kan någon förklara om det går..... mitt sto är stelare i vänster varv på tex voltridning. Men tar vänster galopp mycket bättre än höger...
Svar
9
· Visningar
1 899
Distans Ska man rida ett mästerskap antar jag att man har med sig allt möjligt i reserv, dvs antagligen ytterligare en sadel. Frågan jag...
Svar
5
· Visningar
1 605
Senast: Dinamith
·
Islandshäst Bor i södra Sverige mellan vänern och vättern. Undrar när det är riskfritt att ta av eksemtäcket. Vet inte ens om min häst har eksem...
Svar
15
· Visningar
2 173
Senast: Merope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp