Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ännu en sadeltråd från mej. Men jag får ingen rätsida på alla tankar och funderingar. Behöver som ni säkert redan räknat ut en ny sadel...
Svar
3
· Visningar
1 488
Senast: Domino_s
·
A
Western Hjälp mig, jag har fått en total blackout och jag måste veta vad de små "stigläderslåsen" heter på en westernsadel. De där metall...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: 4BarsRR
·
M
Western ;)Hej allihopa! Är helt ny på det här med western, så skulle behöva lite hjälp. Letar efter bättre begagnad sadel till mitt...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: 4BarsRR
·
Hoppning Ja som frågan lyder, finns det några dokument eller reglemente med denna informationen?:confused: Hittar arrangörsguide för...
Svar
7
· Visningar
1 555
Senast: LLaika
·
Dressyr Jag har provat cr, dressyr för c-tränare, dressyr mot AR, Intregrerad Ridkunskap, rakrikting och Centrerad ridning... Gått hästinjen...
Svar
3
· Visningar
1 596
Hoppning Hej! Tänkte dra igång en tråd som jag säkert redan finns/har funnits, men kan inte hitta den! Vad har ni för "outfit" när ni tävlar...
Svar
10
· Visningar
3 738
Senast: Lace
·
Dressyr Är det tillåtet att tävla på ett Sprenger Dynamic RS?? :confused: Har förmodligen tagits upp förut men hittade ingen tråd...
Svar
4
· Visningar
1 766
Senast: Muppo
·
Western I helgen var det Paintchampionat på Grevagården och precis som förra året var deltagarantalet lågt. Jag som kom dit som paintägare, men...
2
Svar
22
· Visningar
3 151
Senast: Texaz
·
P
Distans Hejsan! Jag håller på med mitt projektarbete i 3:an och ska skriva lite om varmblods anatomi och varför de passar så bra till...
Svar
11
· Visningar
2 771
Senast: Patzy
·
Islandshäst När jag ser på den här filmen, dels så är flera av dem som är med vänner till mig och för att emellanåt så känns det som o jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 415
Senast: Geysir
·
E
Distans Någon som kan uppdatera hur det går för Maria?
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: TrixaLagom
·
Western *OFFICIELLA TRÅDEN FÖR FODERFRÅGOR ANG. "WESTERNRASERNA" /ricca* Jag hoppas inte man väljer att flytta den här tråden till vanliga...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
14 438
Senast: lewellyn
·
Y
Dressyr En till fråga: När man rider skänkelvikning är ju vikten AO! Skänkelvikning åt vänster, så lägger jag öven vikten dit, bla med hjälp av...
Svar
15
· Visningar
3 336
Senast: Trix
·
Dressyr I våras skadade min häst sig under terrängträning, det i samband med ålder gör nu att det blir dressyr som blir vårat huvudområde...
Svar
0
· Visningar
842
Senast: Picazzo
·
Western skall denna sitta på?? Alla remmar var skall de vara, den långa fram och de andra??? Var sätter man sadeljorden??
2
Svar
20
· Visningar
4 463
Senast: B070715
·
D
Körning Jag har alltid velat lära mig att köra. Men hur jag än kikar runt är det svårt att hitta någonstans där man kan lära sig det! I alla...
Svar
11
· Visningar
1 748
Senast: ptr
·
G
Trav Vad tycker ni om satsningen på HD-belysning som ska upp på 16 av landets travbanor? Är det värt att satsa 210 miljoner på detta i...
Svar
10
· Visningar
1 920
Senast: juvelen
·
Dressyr Jag antar att dom flesta som rider har sina toppar och svackor, men hur gör ni för att ta er ur svackorna? Är i en extrem svacka nu...
Svar
11
· Visningar
1 823
Senast: Angel
·
Fälttävlan Nåja, iaf. den sista 4-stjärniga tävlingen i Pau där Ludwig S gör en insats. http://www.event-pau.fr/en/homepage
Svar
0
· Visningar
823
Western Behöver tips på sadelutprovare i närheten av där jag bor, helst en som kan komma ut. Jag håller till i Ödeshög och hästen är väl inte...
Svar
5
· Visningar
3 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp