Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Undrar bara lite om detta med procent. vill inte ha 100 svar av okunniga människor, utan ett helst, rätt o slätt svar endast. Tävlar man...
Svar
8
· Visningar
1 107
Senast: true_blue
·
Dressyr det ska finnas ett vandringspris bestående av en bronsstatyett föreställande Per Johansson och Chapman 757 (en bronsversion av...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: Saigon
·
S
Dressyr en tanke, varför LER man inte i dressyrprogrammet? :idea: iof är man ju väldigt koncentrerad men lite mer Leenden borde komma fram...
Svar
14
· Visningar
1 193
Senast: Degree
·
T
Dressyr Försökte läasa mig till denna fråga på en av de nålade trådarna men jag fattade inte :o Så frågan är får jag tävla dressyr på det här...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: staaria_
·
Dressyr Min ponny å jag tävlar hoppning (LB just nu...) men då och då tycker jag att det är trevligt att starta en liten dressyrtävling också...
Svar
10
· Visningar
1 171
Senast: staaria_
·
Dressyr Hur lång tid tar det ungefär att rida ett Lätt C:1 pogram? Ska nämnligen vara med på en maskeraddressyr och måste ha med en låt att...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: Beauty_Boss
·
B
Dressyr Hejsan svejsan! Jag har en ponny som enligt min tränare har "tre trevliga grundgångarter". Både hon och jag vet att han kan mer, men hur...
Svar
7
· Visningar
890
·
P
Dressyr Någon som vet vad maxpoängen var på LB:1, LA:1, LA:2, LA:3 och LA:4 innan de gjorde om programmen år 2003? :) //Johanna
Svar
3
· Visningar
901
Senast: pampen
·
B
Dressyr Halli Hallå! Förra året tävlade jag i Timrå och fick då 7.or på ponnyns gångarter. Fick även 7:a på klubbdressyren 1 månad senare. Nu...
Svar
11
· Visningar
1 068
·
Dressyr Får man tävla dressyr med bett av olika material tex rostfritt med kopparkula i mitten? Och hur är det med sweet iron betten? Hörde...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: godishanna
·
Dressyr hade tänkt debutera med min häst i dressyr i helgen. Dock fanns bara en LA:2 att anmäla till, när jag anmälde hade jag tänkt rida några...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: Shudde
·
Dressyr Brukar ofta vara och titta på mindre tävlingar, ofta på klubbnivå där många ridskoleryttare kämpar med sina småfeta ponnyer som är av...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: Birke
·
L
Dressyr Hejsan! det är så att jag köpte ny häst nu i sommras som är jätte snäll MEN...! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: När vi ska...
Svar
9
· Visningar
972
Senast: Malinigbg
·
K
Dressyr Ska starta LA:3 och LA:4 om ett par veckor för första gången (ponny). Något speciellt jag ska tänka på i dessa programmen, ni som brukar...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Kung Bob
·
L
Dressyr Finns det inga regler om hur sporrarna får vara på LA-nivå? Får man ha sprorrar med "stjärnor" längst ut?
Svar
4
· Visningar
872
Senast: **Lina**
·
T
Dressyr snart dags att välja gymnasie och jag har ingen aning om vad jag ska gå..?? hels nåt där man får "utbildning" i dressyren. men jag...
Svar
8
· Visningar
746
Senast: suisyola
·
Dressyr har lite frågor. Ska tävla LB:1 och LC:1 va de tänkt. på min klubb. är det oket att tävla det om an inte tävlat förut? Är det noga att...
Svar
13
· Visningar
971
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 224
·
K
Dressyr Haha, tävlade dressyr i helgen och vann LA:1 (68%). Är överlycklig, fick 8 på mellantraven, 8 på halt hälsning (den sista), och sheeet... 2
Svar
27
· Visningar
2 072
·
Dressyr Hur lär man sin häst gå in i en lugn kort galopp?
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka