Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning En kompis till mig ringde och frågade om jag kan vara kusk när hon ska gifta sig. Jag ska köra till kyrkan och sen efter kyrkan ska...
2
Svar
21
· Visningar
4 837
L
Western vad kostar en westernriden ponny kat c-d, grundriden i western alt skogsriden, helt enkelt westernriden, :)
Svar
6
· Visningar
1 191
Dressyr Jag är en hoppryttare som behöver tips från er dressyrryttare. Min hästs galopp har verkligen utvecklats över vintern. I går skulle jag...
Svar
12
· Visningar
2 606
Senast: Nomina
·
S
Hoppning :confused:Hej, kan någon hjälpa mig? Jag har en medryttare häst som aldrig har hoppat, hur hoppar man in en häst?
Svar
3
· Visningar
1 343
Senast: pinky
·
Islandshäst Nu har Jag bestämt mig att börja tävla lite.. Men för mig är alla förkortningar en djungel.. kan ni hjälpa mig?:bow: V5 lätt...
2
Svar
20
· Visningar
6 871
Senast: mabriga
·
E
Tävling hej är det någon som kan hjälpa mig jag vet inte vad jag ska göra. Förnyade och betalade in min licens 2011-05-06 som idag är en vecka...
Svar
0
· Visningar
834
Senast: ericasirviomusta
·
J
Western Har en westernsadel som inte riktigt ligger till baktill. Vad kan jag göra? Kan man bygga upp med filtar så att den ligger mer jämt på...
Svar
4
· Visningar
1 513
Senast: jennyhansson79
·
Western Nu är det snart skatteåterbäring vilket innebär en hel del utrustningsinköp... Jag vill köpa en riktigt bra pad som jag kan använda...
2
Svar
21
· Visningar
3 704
Western Har en häst som pågrund av en skada i mungipan har svårt att ha bett. Vad finns det för bettlösa alternativ och får man tävla på...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: MittNyaJag
·
A
Trav Kusken till man travare tyker att jag ska sko med sulor fram för att han slår ihop fram och bak. Är det inte bättre att bara sätta på...
Svar
16
· Visningar
2 282
Senast: Angelique
·
Trav Vi har ju trådar om vilka som ger lite mycket innanför pannbenet men vilka brukar ge bra? Vilka ska man titta på till lite svåra ston...
Svar
10
· Visningar
2 277
Senast: Nebraska
·
S
Islandshäst Mankhöjden blir bara högre och högre nu. Hittade en till salu på hastnet som var 1.55 cm. Är de mindre hållbara än de små isisarna...
2 3
Svar
46
· Visningar
12 323
Senast: Hrimbakur
·
J
Dressyr Får man använda Ventilations hjälm på dressyr tävling utan rosett ? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 113
Dressyr När vi kom till dagens tävling kollade vi först på två ekipage för att jag ville se så att jag hade koll på programmet. När andra...
2
Svar
37
· Visningar
6 754
Senast: Exhistensia
·
E
Western Hej! Idag när jag hade sytt klart min lyrics luva (:love:) på sy slöjden kom min lärare fram till mig med ett stort schabrak som någon...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: Exhistensia
·
C
Islandshäst Jag håller på att bli galen av allt utprovande med pelham-bett, så hoppas någon kan hjälpa mig lite!!! Börjar berätta att min häst har...
Svar
5
· Visningar
4 464
Dressyr Hej! Ska rida Lb:0 2006på söndag och undrar om det är någon som ridit det och som kan tipsa på vad man ska fokusera på för just det här...
Svar
11
· Visningar
2 526
Senast: Faust_86
·
L
Trav Någon som vet vart man kan beställa tävlingsdress till monté som man inte blir ruinerad av. Tycker att Mira och Brizy är rätt jäkla...
Svar
6
· Visningar
4 119
Senast: satanic
·
Islandshäst Har lyckats få bort all passtakt på hästens tölt men nu helt plötsligt går det över åt andra hållet med travtakt i stället :crazy: Finns...
Svar
7
· Visningar
2 173
Senast: Glimm
·
Dressyr Är egentligen hoppryttare, men eftersom hästen nu är 9 år och verkar lovande i dressyren så tänkte jag att jag ska ge dressyren en...
Svar
14
· Visningar
4 453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp