Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western KOllar runt lite i USa , speciellt på ebay, letar boots och ev hjälm. kanske andra saker men främst boots, verkar vara betydligt bättre...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: MittNyaJag
·
I
Övr. Grenar hej jag har tänkt att nästa år ska jag och min isis tävla i trec.Är det någon som har tävlat i det? vad bör hästen kunna innan vi...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
22 669
Dressyr Har lånat en häst som är mycket riden samt tävlad en del i kandarklasser. Har nu upptäckt att den funkar inte att ridas med på vanligt...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 157
Senast: break_a_leg
·
Trav 3 åringen behöver bygga mer rumpmuskler, och vad har ni för tips? Han körs kontunerligt, dock är det nästan bara rakt spår som gäller...
2
Svar
26
· Visningar
4 223
Senast: sandrafors
·
Islandshäst Vart tog min hästs vilja vägen? Energifattig stog det på dommar kommentaren av en dommare.. Hemma är han pigg framåt otroligt tittig...
Svar
4
· Visningar
1 546
Senast: cress
·
Distans Vet någon vad som gäller för att starta i PP och CR om man inte är svensk medborgare? Måste jag fortfarande ha grönt kort, ryttarlicens...
Svar
6
· Visningar
1 293
Senast: neywaz
·
Western Jag är förvirrad för tillfället. Fick hem min nya sadel i fredags, den ligger som väntat bra på min häst men jag känner mej ändå kluven...
Svar
14
· Visningar
2 636
Distans Någon mer än jag som ska rida PP 30 km? Jag red en PP på Tjustritten i fjol men utöver det är jag och hästen helt gröna så det skulle...
Svar
19
· Visningar
2 260
Senast: Andorra
·
Trav Hittade bara gamla frågor om gällande kvaltider och vet inte om de ändrats? Hittar dessutom inte tiderna i reglementet. Så vad ska en...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: electra1
·
Körning Jag och min man har äntligen hittat ponnyn med stort P!!! :banana: En russvalack på 11år kommer hem inom kort. riktigt fet är han för...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: Apollo
·
Övr. Grenar Då var säsongen igång igen! :bump: När startar era hästar? :) För mig dröjer det än så länge, förutom Luckyreno som startar på...
Svar
13
· Visningar
1 752
Senast: clusia
·
J
Trav Hur räknas egentiligen karenstider? Får en häst tex startanmälas under tiden som den står under karens förutsatt att loppet är efter...
Svar
14
· Visningar
3 321
Trav Hoppas inte detta ses som reklam av något slag och bryter mot några forumregler, ber i sådana fall om ursäkt för det. Men: Har någon...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: giffan
·
Hoppning Hej! Vad innebär denna bedömning: LD: a1: d? LD är ju självklart 90 cm (stor häst) men vad innebär a1: d? /Heulwen
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Heulwen
·
Western Går.det att borra hål på slideskor och sätta i gräsbrodd. Sen tar man bara bort brodden när man vill utnyttja sliden
Svar
10
· Visningar
1 403
Senast: isse
·
Övr. Grenar Det är ett träningslopp på Täby nu på söndag den 10:e april om någon är intresserad. Ingen åldersgräns uppåt på ryttare :D Länk här...
Svar
4
· Visningar
1 539
Senast: Seabaz
·
Western Hittade ingen sådan tråd här på western.. så startar en.. Så här komme rmassa konstiga frågor från en helt icke westerninass människa...
2
Svar
27
· Visningar
4 922
Senast: PrittePuff
·
Fälttävlan Nästa helg är det dags för Mantorps fälttävlan, och det blir debut där för mig och min häst. Jag har inte tävlat fälttävlan på 7 år, och...
Svar
17
· Visningar
2 001
Senast: Ek3n
·
Körning Har funderat lite på det... Håller själv på och kör in min -08, blir alltså 3 nu på våren. Köpte honom för ett år sedan, då var han inte...
Svar
5
· Visningar
1 345
Senast: Egonson_
·
Western Är det nån som vet om det blir nån Hjo Ko i år? Står bara på deras hemsida att det inte "blir något hjo ko 2010"... Nån som vet?
Svar
1
· Visningar
1 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Klädsel vid bröllopskörning

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp