Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Jag ska för första gången kvala till unghästchampionatet med en 4 åring men har lite svårt att förstå reglerna och hoppas någon kan...
Svar
1
· Visningar
1 462
Senast: Emsan
·
Trav Elitloppsförsök A: 1 Rapide Lebel 2 Year In Review 3 Brioni 4 Define the World 5 Reven d'Amour 6 Wishing Stone 7 Lavec Kronos 8...
Svar
13
· Visningar
1 960
Senast: Maxkingen
·
Western Anmälningstiden går ut på fredag, vilka ska dit, och vilka klasser ska ni vara med i? Själv blir det (ÄNTLIGEN) att komma iväg! Blir...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: doleron
·
T
Trav Som rubriken lyder, vad har ni för erfarenheter när det gäller träning på en häst med bockhov? Har aldrig haft en sån själv.. Vilken...
Svar
0
· Visningar
1 047
Senast: TJT
·
Trav Lite off topic för det här forumet kanske, men jag testar. Jag skulle vilja ha travfolkets åsikt i frågan! Jag ska beställa en...
Svar
6
· Visningar
1 224
Senast: Gimmie
·
I
Övr. Grenar Har fått reda på att jag är ägare till Mr Wang. Mr Wang skulle ha varit död. På stall Lambada köpte vi en häst som hette Real Swedish...
Svar
11
· Visningar
2 068
Senast: Thunder
·
Western Jag har köpt "ny" sadel för några veckor sen, och jag älskar den på flera vis utom ett - den ger mig fruktansvärda skavsår! I sidan av...
Svar
6
· Visningar
1 299
Islandshäst Tänkte vi kan ha en tråd för våra inplanerade tävlingar, vilka klasser och hur det gick! :bump: Själv har vi iallafall en tävling... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 873
Senast: REIN
·
Western Kom av misstag in på en hemsida när jag satt och kikade på annonser. Sidan heter Sad*le Out*et.... Hittade en sadel jag tyckte såg...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: aleksis
·
Körning Vi ska ha en uppvisningsdag i stallet med några av hästarna. Dom vill då att jag ska köra lite för publiken. Fabian är mycket körd(av...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: Tacitus
·
Övr. Grenar Jag vill jättegärna få info om avkommor till honom! Temperament, rörelser, ridbarhet osv! /Mycket tacksam för svar och tips! :)
Svar
14
· Visningar
5 296
Senast: Tunnelapa
·
Islandshäst Jag ska snart sätta igång ett islandssto som har stått hela vintern, innan vintern så gick hon inte nå vidare tungt heller utan...
Svar
1
· Visningar
863
K
Islandshäst Jag köpte min islandshäst för snart 1,5 år sedan, och har jag tyvärr blivit tvungen att sälja honom, i all lycka över att äntligen äga...
Svar
2
· Visningar
1 170
Senast: cowgirl73
·
Tävling Det börjar dra ihop sig och jag ska snart starta i min första lokala tävling. Nervöst! Därför skulle jag vilja veta hur en normal...
Svar
7
· Visningar
1 848
Senast: Nominous
·
A
Western Så undrar jag hur gamla eran/era westernhästar var när ni började rida in dem? Är det vettigt att vänta tills de är 3 år eller börjar ni...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: MittNyaJag
·
P
Tävling Nästa helg ska jag tävla 3 dagar i rad på olika tävlingar. Det är två finaler som är efter varandra och sen är det KM i min klubb. Nu...
Svar
0
· Visningar
773
Senast: ponnyryttaren56
·
Distans Nån som planerar att vara med i A9-ritten? Jag har precis börjat med distans. Jag testade på första gången i höstas, en 20km, sen var... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 691
Senast: norpan
·
Dressyr Det här handlar inte om mig eller någon till mig närstående, lika bra att klargöra det från början. Inte heller någon Bukemänniska, utan... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 705
Senast: bigganl
·
Dressyr Vad har ni för upplägg dagen före tävling? Hur rider ni? Om ni inte rider, vad gör ni då? (Är lite nyfiken på att se om detta... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 797
Senast: LLaika
·
Western Hej. Nu har jag köpt mej en sadel av äldre modell det står KING SERIES på den det är en lädersadel.:laugh:Är det någon som vet något om...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: 4BarsRR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka