Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Skatteåterbäringstider snart! :banana: Då blir det en bomsadel för vår del. Just nu rider jag i en Knights Bareback och det funkar bra...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Praefatio
·
Fälttävlan Jodå, vi åker för 7'e gången för att uppleva detta otroligt häftiga med 250.000 tweed-klädda entusiaster på plats. :) Dessa glada...
2
Svar
21
· Visningar
3 059
Senast: Novali01
·
A
Tävling Hej! Jag är som vanligt segt ute och nu har jag missat gröna kortet kursen i min klubb. Finns det något annat sett att ta grönt kort...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: AMNG
·
Hoppning Var iväg med min tvååriga welsh mountainhingst på löshoppningsträning som anordnades av våran lokala ponnyavelsförening. Kan bara säga...
Svar
6
· Visningar
2 799
Senast: Ninnurur
·
A
Tävling Hej! Jag har en fråga till er som är tävlingsarrangörer! I och med jordbruksverkets nya regler angående uppstallning, hur löser ni...
Svar
1
· Visningar
1 288
Senast: Krockodil
·
Western Jag söker ett bett som tar så lite plats i munnen och även ligger så stilla som möjligt. Använder idag ett tre-delat eggbett med små...
Svar
3
· Visningar
1 449
Western Hittade för ett tag sedan en webshop med mycket prisvärda wranglerjeans MEN klantade mig och sparade inte adressen. Hittar givetvis inte...
Svar
10
· Visningar
2 990
Senast: Fenestra
·
Western Jag har bestämt mig för att köpa en annan sadel. Det jag är ute efter är en sadel som är ganska kort, då mitt sto inte har så lång rygg...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: Louica
·
Fälttävlan Jag funderar lite på om dressyren i 100-klassen går på kort eller lång bana? Kunde inte tyda detta i proppen. Nån med koll?
2
Svar
37
· Visningar
3 687
Senast: aicha
·
Trav Är nyfiken på om det finns någon mer här på Buke som också funderar på att betäcka med Running Sea i år? Ni som har/haft med hans...
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: Mary91
·
Western Give Cred when Cred is due - det var Wild Rein :love: som med milt våld pluttade upp mina ögonlock för denna 17-åriga killen, finalist i...
2
Svar
23
· Visningar
2 809
Senast: Wild Rein
·
Fälttävlan Nu ska jag ta tag i det här har jag tänkt och bygga några fasta hinder. Har ni några tips???
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: theJohanna
·
Övr. Grenar Eller kanske snarare ponnygalopp i mitt fall :D Jag hade velat testa/träna på en galoppbana, gärna under uppsikt. Men det verkar inte...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Bowman
·
Körning Hej! Jag skrev ett inlägg om min nya sele, som togs bort. Så jag vågar inte skriva så mycket om den. Iaf, så provade jag den igår...
2
Svar
26
· Visningar
3 450
Senast: EmmaL
·
Islandshäst Det var för länge sedan jag tävlade tror jag, har ingen aning om vad man får ha och inte får ha. Det brukar ju vara ganska fritt, men...
Svar
7
· Visningar
1 301
Senast: Freyr
·
Dressyr Någon som hunnit prova att rida med denna bedömningen på tävling än? Vad tyckte ni? Har precis anmält till en sån tävling och tycker att...
Svar
8
· Visningar
1 665
Senast: Rumpnissen
·
Trav Det börjar ju närma sig dags att bestämma sig för om åringarna ska dit eller ej. Jag undrar om jag nu bestämmer mig för att anmäla dem...
Svar
15
· Visningar
2 120
Senast: Masse
·
Dressyr En snabb fråga bara, är det någon som vet om man får tävla med "hovlack" eller vad det kallas? Man kan ju ha olja på hovarna så man...
Svar
17
· Visningar
4 681
Senast: Caboose
·
Dressyr Hej! På min klubb så ska de ha en skoj-tävling för barnen som vi har varje år. Men nu har ungdomssektionen som anordnar tävlingen...
Svar
6
· Visningar
2 121
Dressyr Så här kvällen innan tävling blev jag nojig... Sporrar med trissa, köpta på Hööks (de enkla "vanliga"...
Svar
6
· Visningar
3 831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp