Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Måste en häst som har denne raden kvala om? 110106 dg 101114 dg 100718 6 Är snart över 8 mån sedan hon gick ett godkänt lopp...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: juvelen
·
B
Dressyr Måste jag ha kavaj på en lokal dressyrtävling?
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: beachbunny
·
M
Övr. Grenar Nu börjar planerna komma igång för årets upplaga av hästrallyt i Norrhälsingland. 2-3 Juli blir det och upplägget är i stort sett som...
Svar
6
· Visningar
2 162
F
Körning Hej hopp! Det var länge sen jag var här men det är kul att se att jag fortfarande känner igen vissa namn här sen när jag började med...
Svar
16
· Visningar
2 240
Senast: flickancarra
·
Trav Jag har köpt mig en travare som är efter Spotlite lobell och undan Gracedot, tänkte höra om det är någon utav er som vet något om psyket... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 653
Senast: ghost
·
Övr. Grenar Har en kompis som är spekulant på ett fullblod som enligt utsagor ska ha gått på banan som ung. Söker man sportinfo på galoppsport.se så... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 616
Senast: bambam
·
H
Dressyr Jag har egentligen en hopphäst, men ni dressyrfolket är ju mer inriktade på hästens form än hoppryttare, tror jag. Hur som helst. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 382
Övr. Grenar Senaste modet för kapplöpningsbesökare :angel: Tydligen sålda på Cheltenham, pengarna går till välgörenhet :) Modellen som...
Svar
2
· Visningar
1 490
Senast: Creetown
·
Körning Det måste finnas några welshägare här inne. Lägg upp lite bilder så att en welshfrälst får lite att sukta efter. Sektion oviktigt, men A...
Svar
2
· Visningar
1 433
Senast: Inelin
·
Trav Har alla samma vilkor? Eller finns det någon som är mera vältäckande? 2
Svar
33
· Visningar
4 343
F
Övr. Grenar Hej, jag försöker hjälpa en kompis som översätter en fransk tv-dokumentär om blivande jockeys, men klarar inte av all grenspecifik... 2
Svar
25
· Visningar
3 061
Senast: Bowman
·
H
  • Låst
Hoppning Jag är otroligt taggad inför tävlingarna nu, och tänkte träna min ponny hårt denna veckan. SÅ kan NI hjälpa mig? Vad gör ni när ni ska...
Svar
2
· Visningar
1 498
Senast: LenaH
·
Körning Är det jag som är jollig som drog öronen åt mig när jag hörde att rockarden (Oxer) var tillverkad i Kina?
Svar
7
· Visningar
1 670
Senast: hag391
·
Western Ryttaren: 1,67 lång, inga jättelånga ben. Normal byggd. Hästen: 1,52 cm hög, kort rund/platt rygg.(dock inte som en boll, hon har...
Svar
6
· Visningar
1 502
Senast: wrangler
·
  • Låst
Dressyr Hej! Efter att ha konstaterat att knölen i pållans mun ÄR en tumör, och den sitter ruskigt dåligt till (precis framför bettläget) har... 2
Svar
23
· Visningar
4 350
Western Sv: Weaver Syntetsadel Länk till sadel: http://www.milstawestern.com/e-handel/default.asp Gå in under sadlar, sen sadeltyper och...
Svar
0
· Visningar
1 271
Senast: Domino_s
·
Körning Hur ska man "värdera" en bröllopskörning? Har fått en förfrågan om en sådan. Den kan utföras med min häst och en gammal trilla...
Svar
9
· Visningar
3 119
Senast: Dalmas
·
Islandshäst Jag håller på att rida in min första islandshäst, i onsdags tränade vi för en tränare för första gången. Nu var hon visserligen ingen... 2
Svar
25
· Visningar
4 255
Senast: Augusti_
·
Western Har precis kommit hem från stallet; och jag är så jäklarns frustrerad! - Ursäkta på förhand ang alla svordomar... :crazy: Först är...
Svar
4
· Visningar
1 290
Senast: SofieMunka
·
Islandshäst När ni avlivar era hästar, skickar ni då in passet till SIF ? Det står att man ska göra det, men jag vill spara mitt....... Hej från...
Svar
5
· Visningar
1 988
Senast: yvobos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V