Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Hittade en gripande artikel om någon kan va intresserad...
Svar
10
· Visningar
2 054
Dressyr Jag är ute efter en dressyrhäst att kunna tävla lite med i framtiden, dock har jag nu funnit en hopphäst jag är lite förtjust i. Vad jag...
Svar
5
· Visningar
1 874
Körning Är det någon som skall gå på körmötet? TR står inte med på dagordning alls detta året. http://aktuellt.kuskringen.se/ 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 807
Senast: agtatoon
·
Islandshäst :)Dom har kanske inte hunnit bli så gamla ännu men iaf!:) Gärna bilder, har ngn bild på Strákur eller känner honom IRL så är det ett...
Svar
14
· Visningar
3 533
Tävling Hur långt är "för långt" för att åka till en tävling? Om man tävlar på hobbynivå lokalt/regionalt? Jag ska börja tävla i vår :) och...
Svar
8
· Visningar
1 582
Senast: Hoppryttarinnan
·
Körning Jag undrar vad ni har för selar till era minisar?:) Gärna bilder:) Har börjat köra in kompisens mini men funderar fortsfarande hur...
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: kolblakkur
·
Western Nu är jag trött på tränare som säger driv på där bak och slit därfram (inga påhopp tack, vet att alla inte gör så, men dock många!) Har... 2
Svar
31
· Visningar
3 775
Trav ...för 2011, när kommer den? Någon som vet?
Svar
5
· Visningar
1 375
Senast: Nela88
·
N
Western Hej! Tänkte bygga en grind i morgon för att träna lite trail.. Jag undrar bara om någon vet ungefär vad man ska ha för höjd på...
Svar
10
· Visningar
2 777
Senast: thebestcowgirl
·
G
Islandshäst Någon här som har erfarenhet av sån där "fransk sadelgjord"? Ska tydligen vara grym till islandshästar med omöjlig bröstbenskurva enl... 2
Svar
30
· Visningar
7 687
Senast: Tibra
·
Z
Distans Den 20 mars hålls kurs i distansridning med C-tränare Ella Lindblom. Plats Fogelsunda Gård i Vallentuna. Se mer information under...
Svar
1
· Visningar
1 129
Senast: Habina
·
Trav Solvalla 1952 hölls det första Elitloppet. I år körs det 60 loppet och nästa år är det 60 års jubileum. Vi brukar ladda inför...
Svar
1
· Visningar
1 037
Senast: Petronilla
·
H
Islandshäst Hej !! Funderar på att skaffa min första häst och det kommer bli en isis ,är det ngn som kan på ett ugnefär hur mycket en isis äter... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 630
Senast: REIN
·
Western Varför har man inte skumrem till westernbett(stång då), då man ofta har det till klassiska stångbetten? är det något jag missat?:o 2
Svar
26
· Visningar
4 153
Senast: Elanor
·
  • Låst
Tävling Hur långt är rimligt att åka för att starta i en lokal tävling tycker ni?
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: Immer
·
Western Såg nu på wras hemsida att utrustning kan skilja i D-klasserna samt E-klasserna. Är det nytt eller? Har för mig att man måste ha haft...
Svar
19
· Visningar
1 997
Senast: Texaz
·
Distans Nya TR har kommit ut, där står det så här... Dvs detta måste då även gälla både Distansen och WE (under Risdportförbundet): Detta... 2
Svar
33
· Visningar
5 064
Western Jag har just råkat köpa en westernsadel för barn, och nu vill jag sälja den för att köpa en vuxensadel istället. (ber om ursäkt om...
Svar
8
· Visningar
1 742
Senast: Wild Rein
·
Distans Tycker distans låter jättekul, men har en tinker. Jag är inte ute efter att bli bäst utan bara ha kul på skoj-nivå i så fall. Klarar man...
Svar
4
· Visningar
1 991
Islandshäst Jag funderar på hur långt och hur ofta ni normalt kör på träning med era hästar. Jag har inte åkt på mycket träningar på länge tyvärr...
Svar
16
· Visningar
1 880
Senast: ishorses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025