Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Ja, jag undrar om det går bra att tävla hoppning i allroundsadel? Alltså på klubbtävlingar vet jag att det går, men om man vill tävla...
Svar
7
· Visningar
2 176
M
Övr. Grenar Hej! jag underar om det finns någon sida på internet som säljer galopputrustning?? Mvh Madde :bump:
Svar
7
· Visningar
6 083
Senast: Olymphia
·
A
Distans Vilka hingstar har vi som går eller har gått distans? Går: Majestic Prince, Gimmick, Pimoj, Graucho(CR), Wierusz(CR), Gått: Jalaam... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
24 701
Senast: wowwhatagirl
·
S
Trav Någon som vet vad en så kallad antipullchek ser ut? Någon bild eller bra förklaring.!!??? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Sonic76
·
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Nafayette
·
N
  • Låst
Tävling Nu snurrar de till sej totalt. Ska ta grönt kort, mina kompisar från samma klubb behövde bara göra ett prov, men nu så kommer alla...
Svar
16
· Visningar
8 022
Senast: Immer
·
T
Distans Hej alla distansare!! Se till och hjälp just Distans landslaget till VM. Erbjud alla ni känner som har företag och kan avvara 5000:-...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: TrixaLagom
·
Islandshäst Eftersom att jag rider islandshäst så vill jag att tråden ligger kvar i detta forum. Jag rider i dressyr sadel och känner inte av att... 2
Svar
23
· Visningar
4 751
Fälttävlan Året då svensk fälttävlan pånytt föds... eller vad tror du? Vad har du för tankar kring de nya (ev) bestämmelserna kring hoppkvalens... 2
Svar
25
· Visningar
3 204
Trav Mitt russ har tidigare travat mycket dåligt, och enbart sprungit och hoppat/bromsat på banan. Jag har haft henne i 3 år och har kämpat...
Svar
15
· Visningar
1 908
E
Fälttävlan Hur högt (för c-ponny) är P70? Har jag fattat fel eller är det 70 i terräng och 75 i banhoppning? Tacksam för svar :bow:
Svar
1
· Visningar
2 404
Senast: Max Power
·
Hoppning Jag har tidigare inte tävlat något pga olika anledningar men känner nu att jag vill ut o tävla lite. ska göra debut i dressyr till...
Svar
10
· Visningar
1 122
Körning Hej allihopa! Vad för vagn ska man ha till en c/d ponny? Kommer mest bli skogsturer och efter grusvägar. Men kanske blir att vi...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Cinora
·
Islandshäst Hej! 1 av mina 4 islandshästar frös igår så då fick han ett täcke på sig. Var och är 29 minus hos oss. Ändå har de fri tillgång...
Svar
10
· Visningar
1 949
S
Western Finns det något westerngymnasium i Sverige.? :bump:
Svar
5
· Visningar
1 994
Senast: Shiney
·
B
Tävling Det här med tävlingar är helt nytt för mig. Har aldrig tävlat eller ens besökt en tävling, men nu är det bestämt att jag ska ta grönt...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: Speedway
·
S
Hoppning Det låter kanske konstigt men...Vår häst hoppar med glädje och är en bra hopphäst (stammässigt), men verkar lite nonchalant eller vad...
Svar
17
· Visningar
4 626
Senast: Liselott76
·
R
Distans (har läst tidigare poster om gps) nu undrar jag vilken som är mäst pris värd att köpa :idea: nu rider jag med en gps som man håller i... 2
Svar
38
· Visningar
4 453
Senast: neywaz
·
Hoppning Som 25 åring fick jag min första ponny (fick ta över den från lillasyrran), en d-ponny som visat sig vara en riktig hejare på att hoppa...
Svar
1
· Visningar
910
Körning Jag har en tävlingsgodkänd vagn och den står nära en köranläggning. Tror ni att det kan finnas någon "marknad" för att hyra ut den till...
Svar
8
· Visningar
1 327
Senast: stall w
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Att lämna i smyg
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur