Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag har lite problem med att hitta rätt storlek på sadel. Kan inget om w-sadlar. Sambon har en sadel som är 18-19 cm mellan conchos...
Svar
4
· Visningar
1 620
Senast: lobell
·
Trav Enligt säkra källor har jag fått reda på att en travtränare (vi tar inte upp vem) är polis anmäld för att ha tränat med el-påfösare... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 719
Western Med risk för att ta upp ett ämne som redan stötts och blötts, men jag hittar inte många trådar om detta. Vad har ni på era fötterna...
Svar
12
· Visningar
2 701
Senast: Naqzita
·
Körning Hej sitter och letar sele till pållen. Men det är ju en djungel. Spec eftersom jag letar efter en relativt billig men bra sele. Inte...
Svar
7
· Visningar
1 231
Senast: agtatoon
·
Trav I morse damp Vinternumret ner i brevlådan. Bläddrade hit och dit och som alla vet är tidningen proppfull med diverse hingstar. Kom...
Svar
7
· Visningar
1 409
Senast: Giantchill
·
Distans Någon som har en aning om vart man kan hitta torsions hemsida? Har googlat och googlat, men måste vara senil eller nåt för jag hittar...
Svar
3
· Visningar
1 261
Senast: SiZo
·
Fälttävlan Hej ! Tjejerna här hemma vill gärna ha lite fälttävlanshinder. Vilket kan ju vara kul så länge jag slipper delta ;) Jag undrar...
Svar
8
· Visningar
2 504
Senast: Mariaauto
·
H
Hoppning Jag har en c-ponny på foder och har endast tävlat på klubbnivå, Clear Round och Stilbed 70 cm. Men nu skulle jag gärna vilja tävla lite...
Svar
7
· Visningar
1 139
Senast: hopponny
·
Western Skulle ni som kan detta säga att det är medfött till hästen eller är så pga att hästen är otränad? Rider just nu 2 dagar/vecka en...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Nasseman
·
Western Här gäller det att ha tungan rätt i mun :banana: http://www.youtube.com/watch?v=WaBKqp-FGqA
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: outlaw
·
C
Dressyr Hej allihopa! :) Jag skulle behöva lite tips över hur jag bäst tränar upp min hästs svaga sida. Min häst som är ett 10 årigt...
Svar
11
· Visningar
1 521
Senast: CarolineB
·
P
Körning God jul mine venner.Hoppas att ni alle får en riktigt skön och finer jul. Jag har hunnet klart med nästen allt. Det är bare lite små...
Svar
8
· Visningar
1 309
Senast: _Elly_
·
J
Hoppning Hej! Vill börja med att säga att jag är ny här, är medryttare på en häst idag men snart blir det nog ändring på det. Jag ska... 2
Svar
24
· Visningar
3 294
Senast: Speedway
·
K
Hoppning Jag har en jättefin treåring efter Orlando-Recruut. Hon hoppar jättebra, ha rväldigt bra balans och är jättesnäll. Men jag undrar om ni...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: Speedway
·
N
Hoppning Tjohej! Jag har ett litet "problem", jag älskar nämligen att hoppa men min pålle, en finnhäst som varit travare (dvs. inte hoppad...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: Emlis
·
L
Hoppning Har en valack som är 8år ej mkt hoppad. Hoppar nu 90cm utan större problem. Förutom att han ibland kommer för nära rättuppstående...
Svar
6
· Visningar
1 180
Senast: Emlis
·
Dressyr Jag har en ponny som jag har ägt i knappt ett år. Tävlad LA dressyr med tidigare ägare och har vinst. Har dock inte gått riktigt ok...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: NilaD
·
Tävling Undrar om man får tävla med schabrak som har reklamlogga, om man liksom inte är sponsrad? Har nämligen ett schabrak från Hi**o Fod**...
Svar
16
· Visningar
2 708
T
Körning Jag och min pojkvän ska göra oss en egen rockard till våran foder ponny som är en blandning mellan shetland och islandshäst.. Han är den...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: agtatoon
·
Trav ...Olle o Björn är med i bingolotto idag :bump::bump:
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Popfinger