Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
  • Låst
Hoppning Hej vet någon var man kan hitta hopptävlingar nu i sommar? Skulle vilja tävla i Gävleborgs området, mindre resväg går också bra. Vill...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Liselott76
·
Western Alazzi utmanar Bukes westernryttare på en tävling! Vi väljer ett gemensamt mönster i Reining eller western Riding, filmar oss och sen...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 178
Senast: Tender
·
Western Hur står/går man med hästen i en 360 graders vänstersväng? Eller ja, vända runt 360 grader åt vänster. ån som har något filmklipp...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: Tender
·
Distans Någon som har koll är spänd, äntligen är säsongen igång. :banana::banana:
Svar
11
· Visningar
2 108
E
Dressyr Funderar på att köpa en dressyrsadel och undrar vilka erfarenheter ni har av Kieffer Master? Läste gamla trådar och blev överraskad av...
Svar
8
· Visningar
6 288
Senast: orion_x
·
A
Tävling JAg har tappat bort lappen som man fick när man beställdde licensen. Räcker det att jag drar ut et kvitto från internetbanken och visar...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Jordgubbsskit
·
S
Övr. Grenar och ha till vanlig ridhäst för hopp och dressyr. Vad bör jag då tänka på? Borde jag röntga knän eller något annat som speciellt utsätts...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 086
Senast: Fille
·
Hoppning Nu sitter jag här och planerar lite tävlingar och kom på en grej jag aldrig har tänkt på förut. Det är så att Gota cupen snart är slut...
Svar
6
· Visningar
882
Senast: Spotlight
·
P
Fälttävlan Får man verkligen ha martingal i dressyren på fälttävlan?:confused: ngn sa det till mej, men jag tycker det låter jättekonstigt...
Svar
7
· Visningar
1 482
Senast: niardasp
·
F
Islandshäst Jag har en islandshäst som jag har satt igång efter 5 års konvalicens (jag är inget islandshästproffs) När jag rider ut vill han de...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: kvandi
·
S
Körning Gamla vagnar har oftast små hjul fram o stora där bak. Nya har ofta samma storlek fram o bak, eller tom större där fram...
2
Svar
20
· Visningar
2 077
Senast: Nussikan
·
N
Hoppning Jag har ett akut promblem med min ponny. När vi hoppar så drar hon sig åt höger över hindren, även fast jag rider rakt på hindren så...
Svar
11
· Visningar
1 657
Senast: SMponny
·
R
Hoppning Haha hej jag och alla dessa bedömningar ^^ Funderar på vad "två faser A:0 + A:0/a" betyder? nån som vill hjälpa mig? :) Jag tolkar...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: SMponny
·
Körning Ja vad är det? varför ska man ha det? När ska man ha det och när ska man inte ha det? (gärna bilder) Massor med frågor, men jag kan i...
Svar
2
· Visningar
4 347
Senast: bonny
·
S
Körning Funderar på vart man kan vända sig för att ålderbestämma Tidaholsgiggar? De har ju nummer inristade så det bör ju gå att få reda på...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: bonny
·
A
Fälttävlan Vilka ska dit? jag har aldrig varit där tänkte ta en Lätt någon som vet hur de e? De ser finnt ut på bilderna... :D
2 3
Svar
45
· Visningar
3 602
Senast: Novali01
·
S
Western Är det klart nu? Har letat och letat efter nån info men inte hittat, är beslutet klubbat eller vad? 21 april var väl slut datum?:confused:
Svar
11
· Visningar
1 697
Senast: lillaida
·
S
Tävling Får man tävla i bruna shortchaps på lokal dressyr? Eller måste de vara svarta? Sen undrar jag om man får rida med kulsporre? Eller...
Svar
9
· Visningar
1 269
Senast: smultronfot
·
  • Låst
Dressyr Min häst ska få tävla sin 1a dressyrtävling och när jag läser igenom programmet så står det. A - Inridning i arbetstrav ADXGC -...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Vilka hjälper ska jag använda mig av då för att korrigera det? Hästen går gärna med inre bak innanför spåret i höger galopp. Hon är lite...
Svar
18
· Visningar
1 893
Senast: Targa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp