Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
wrn
Western Vilka ska till nyköpng den 10-11maj? Klasser?:idea:
Svar
1
· Visningar
849
Senast: lwt03001
·
S
Trav Någon som har långbröstan från börjes för 639:-? Skulle gärna vilja höra vad folk som har den tycker om den.. kvalite? Den smala lilla...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: tinafinis
·
T
Distans Hejsan alla. Här hittar ni några få bilder ifrån göingeritten 2008 80T och 50T. www.teamtanam.com Vi väntar tålmodigt på er andra som...
Svar
2
· Visningar
1 255
M
Dressyr hur högt få jag tävla med min 4-åriga D-ponny?
Svar
3
· Visningar
874
Senast: BasicLisa
·
S
Hoppning jo jag är väl ett klassiskt fall där ryttaren slutar andas mitt i en hoppbana :crazy:. Jag och tre kompisar skulle hoppträna idag och...
2
Svar
22
· Visningar
2 201
Senast: muppia
·
H
Hoppning hejhej, :) jag undrar hur mkt avstånd det ska vara mellan 2 hinder om man ska galoppera emellan dom. för hästen jag har brukar oftast...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: Kallebus
·
Hoppning Hur går en avdelning B till? Får man rosett om man går felfritt? Ingen omhoppning? Får ponnyn starta avd A året den fyller 5 eller...
Svar
10
· Visningar
2 269
Senast: sona
·
S
  • Låst
Tävling Dum fråga.. När man inte kan anmäla sig till tävling direkt via klubbens hemsida utan måste skicka den per mail eller per post; vad ska...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Snixten
·
F
Dressyr Min häst är för det mest väldigt hetsig till temperamentet. De senaste dressyrpassen har mest bestått av att han har sprungit i 190 med...
Svar
10
· Visningar
1 669
Senast: Fitness
·
B
Hoppning Funderar på att köpa en sådan här. Någon som har erfarnehet av den? Eller av någon annan Jacson Sadel? Tacksam för svar!! :idea::bow:
Svar
1
· Visningar
1 749
Senast: hopp_o_galopp
·
Hoppning Hej, någon som vet hur Saint Amour avkommor blir i typen mm? Fundera på honom till Loppan i år. Helt fantastisk i Gbg:love::love:
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Salonikel
·
Dressyr Nu vänder jag mig främst till de som tävlar och tränar dressyr så jag hoppas att tråden får ligga kvar här. Har lite frågor till er...
2
Svar
27
· Visningar
2 418
Senast: Linnea_89
·
Hoppning Är klädseln fri på klubbtävlingar/pay n ride? (hoppning och dressyr) Har tävlat två klubb tävlingar för så där 10 år sedan.
Svar
5
· Visningar
2 972
Senast: BasicLisa
·
M
Islandshäst Hejsan! För några veckor sedan började jag rida en islandshäst ute i samma stall där jag hade min förra medryttarhäst. Hon är 17 år...
2
Svar
30
· Visningar
3 837
Senast: Maltise
·
L
Körning Någon som har några bra tips på selar som passar shettisar? Är mest inne på bröstsele och har gått vilse i alla olika märken och...
2
Svar
20
· Visningar
3 390
Senast: fjordinghanna
·
M
Hoppning Jag har bara hoppat mitt varmblod 4 gånger då vi verkligen tränat hoppning. Vi har löshoppat 3 gånger och hoppat lite då och då över...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Mos410
·
A
Fälttävlan sitter och läser ridsport efter att vart borta hela helgen och vad ska man ta sig till. Karen Redger red en 2* häst i en lätt klass...
2
Svar
25
· Visningar
2 673
Senast: MsMarvelous
·
S
Körning Fotstegen på gamla vagnar säger mycket om tillverkare m.m. Skulle vara kul att få in lite bilder på fotsteg från vagnar ni vet vad...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: Svanhild
·
Western Ja, jag måste besvära er med en sadeltråd...sorry :o, men med eran kunskap och erfarenhet här så är det här man kan få bäst hjälp ;)...
Svar
14
· Visningar
1 348
Senast: Piraja
·
E
Islandshäst Hej igen. Finns det någon mat som kan hjälpa mot exem?? Vissa sägar att det finns det och vissa säger att det inte finns så det kanske...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 312
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp