Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
97
Senast: Ämelie
·
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Ämelie
·
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Ämelie
·
Hästmänniskan Jag letar sommarbete till min valack, och fick napp igår. dock kändes erbjudandet litet väl magstarkt, så jag tänkte höra vad ni kloka...
2
Svar
20
· Visningar
1 984
Senast: hästhandlarjävel
·
Hästmänniskan hejsan! Ni som tar eget hö till era hästar, hur gör ni? ni har en traktor förstår jag o vad behöver man sedan? Hur gör man när man...
Svar
11
· Visningar
6 757
Senast: Girasol
·
S
Hästmänniskan Om fyra hästar går i en liten hage på 0,5 hektar dygnet runt, året runt (rids aldrig) blir det naturligtvis en stor belastning på...
Svar
16
· Visningar
2 590
Senast: bitta
·
C
Hästmänniskan Hej! Har nyss köpt gård och tänkte bygga om den gamla ladugården fär inhysning av i första hand hästar och kor, skulle även vilja...
Svar
1
· Visningar
1 146
Senast: Masse
·
F
Hästmänniskan Där mina hästar ska gâ har det varit âker med ngt sädesslag, korn,havre eller dylikt. Bonden har nu plöjt upp, kommer att sâ "hästgräs"...
Svar
4
· Visningar
2 038
Senast: tgd
·
E
Hästmänniskan Hejsan! Vad betalar man när man har en häst på foder? Och om det skulle hända något vem betalar då? Skulle vara intressant att veta...
Svar
10
· Visningar
915
G
Hästmänniskan Vad gäller det för regler för djurhållning om en bebyggd lantbruksenhet ligger inne i ett mindre samhälle? Måste man då söka samma...
Svar
9
· Visningar
1 252
Senast: Fridan
·
Hästmänniskan Det är så här, jag har ca. 1 ha bete. På den ytan går ett Fullblod och en d-ponny. Ytan är uppdelad på tre små hagar och en pytteliten...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Vad betalar ni för er försäkring?
2
Svar
23
· Visningar
1 747
Senast: Lazy Lady
·
Gnägg "Graffe" njuter av sommarvärmen !
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Nupilot
·
Gnägg Jag å Grålleman på en liten lokaltävling i vintras tror jag.. Han är så söt! Alltid glad..
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Yasmine
·
J
Hästmänniskan Hej, E på väg å köpa ca 3 ha mark och bygga hästgård. 2 islandshästar som ska gå på lösdrift (men ska även bygga stall). Min fråga är...
2
Svar
21
· Visningar
2 441
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Är det nån här som är bra på drag...Jag har ett sk svängbart drag. En variant på triplex drag. Eftersom det är svängbart såå blir det...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: mul
·
Hästmänniskan Jag är ute efter sand, gärna "sandstrand"...är det nån som vet nåt billigt och vart man kan få tag på det? Paddocken finns i nordöstra...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: Hrannar
·
S
Hästmänniskan min ena häst som gjorde en operation i okt månad 2005 (bla ett område ovanför ögat) fick pga operationen problem med ena ögat. (rinner...
2
Svar
29
· Visningar
2 337
Senast: pulkaskurk
·
G
Hästmänniskan Vet inte om tråden ska ligga här eller på Avel, moderatorn får avgöra!:) När man registrerat ett stuterinamn, måste man då välja om...
Svar
8
· Visningar
3 632
Senast: Girasol
·
Gnägg Tolfte gången någon någonsin satt på min lilla plutt - vi befinner oss på ett lajv (levande rollspel) med en massa läskiga saker. Hur...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp