Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Undrar om ett släp(hästtransport) måste vara trafikförsäkrat? Hittade inget om det hos vägverket, där står det att motordrivna fordon...
2
Svar
34
· Visningar
10 840
Senast: Boj
·
Y
Hästmänniskan Min häst står på ridskolan på halvfoder, på avtalet står det tydligt vilka dagar hästen används på lektioner. Resten av veckan är min...
2
Svar
25
· Visningar
2 494
Senast: Messy
·
J
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt vart man ska lägga den här tråden men... Jag undrar iaf... om det finns några bra hästgymnasium i bohuslän, som...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Glimfeather
·
R
Hästmänniskan Hej! Nu är det såhär att jag är påväg att skaffa häst... Och jag försöker få ihop alla kostnader! Okej, jag har inte tagit med ALLA...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Jag har sett att i många hagar står det rundbalar eller fyrkantsbalar med hö där nätet är kvar nedtill för att hålla ihop dom. Ser ju...
Svar
16
· Visningar
2 482
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Vårat stall är egentligen ett kostall. Vi har byggt tre boxar på sidorna om fodergången och fyllt rännan, där man har skrapat ner...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: AnnaJL
·
Hästmänniskan Hjälp mig nu! I sommar ska vi bannemig komma till skott och måla stallet, inne alltså. Ja ute också men där blir det garanterat falurött...
Svar
9
· Visningar
4 128
Senast: Gisburne
·
Hästmänniskan Måste man ha "hästtransport" / "djurtansport" - skyltar på transporten ?? är det lag på det? Svara snabbt :p
Svar
4
· Visningar
864
Senast: MissOnly
·
Hästmänniskan går det ihop? ekonomiskt om man ej kan få pengar hemifrån? hur får ni det till att gå ihop? tidsmässigt? hinner man med att ha häst...
Svar
11
· Visningar
1 240
Senast: Yasmine
·
Svar
0
· Visningar
140
Svar
0
· Visningar
161
Senast: grazzie
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags att stängsla upp mina blivande hagar! (något helt nytt för mig). Därför undrar jag lite över hur ni har det! :)...
2
Svar
36
· Visningar
4 536
Senast: Chlo
·
P
Hästmänniskan Jag har snokat runt bland tidigare trådar ang. naturbruksgymnasium men inte hittat något om berga.. Någon som går där/har gått/ska...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 167
Senast: _Runaway_
·
Hästmänniskan Måste man ha med sig det när man ska på clinic med hästen? Eller måste man ha pass eller något annat?:crazy:
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Polly_Mulle
·
P
Hästmänniskan Tycker ni att det är ett okej pris med 1500 i månaden för att rida en ponny 4 dagar i veckan eller tycker ni man bör sänka priset ...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 234
Senast: annmarie
·
F
Hästmänniskan Pâ nya stället ligger brunnen typ i hagen...kan vattnet bli förstört av hästarnas pink....det är maken som läst ngt pâ internet och fâtt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 614
Senast: fnorr
·
Hästmänniskan Handpenning? Har en kanske ganska korkad fråga, Men frågar man inte får man inget veta=) NÄr är man tvungen att betala tillbaka...
2
Svar
28
· Visningar
2 544
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Vet inte om detta ligger på rätt ställe. Ligger det fel ber jag moderatorn flytta tråden till något mer passande ställe. Hur många...
Svar
3
· Visningar
1 755
Senast: Penny_Lane
·
C
Hästmänniskan Ska ev. söka ett hästjobb på England eller Irland och ska skicka mail/brev till några stall som folk tipsat mig om, men frågan är VAD...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp