Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Känns overkligt att behöva skriva att nu har även min älskade Jollan vandrat vidare, p.g.a. brutet bakben i hagen. Det känns som ett...
Svar
18
· Visningar
1 970
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Jag ska åka bort och min eminenta medryttare ska ta hand om alla mina hästar i en vecka. Hon är alltid en guldklimp och otroligt...
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp, tips, tricks, info. Just nu har vi spån i boxen. Det funkar inte riktigt eftersom hästen kissar väldigt mycket och...
2
Svar
24
· Visningar
2 690
Senast: lisa412
·
R
Hästmänniskan För att göra en lång historia kort... Jag köpte i augusti en 2-åring osedd från annat Europeiskt land. Mitt enda "krav" var att den var...
2
Svar
35
· Visningar
4 746
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Hästmänniskan Jag är så djävla arg!! Mina hästar går ute för mycket tydligen! :mad: :mad: Kan nån säga till mig; HUR LÄNGE FÅR DE GÅR UTE, innan...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
32 861
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hur mycket ridkläder behöver man? Hur mycket har ni? Jag har insett att jag har massor trots att jag bara rider 1-2 ggr vecka men...
2
Svar
28
· Visningar
3 301
Hästmänniskan Det finns ju många olika sätt att ha häst på. Hur gör ni? :) Lösdrift/uppstallad? Hur mycket utevistelse? Hur ser hagarna ut? Stora...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 547
Senast: Elisha
·
Ekonomi & Juridik Tänkte lämna iväg mina två femåringar på inkörning till våren/sommaren. Har dock aldrig lämnat iväg på utbildning, så jag undrar lite...
Svar
3
· Visningar
903
Hästmänniskan Är det bara jag eller har detta "argumentet" spridit sig som ett virus i forumdiskussioner? Jag kan inte minnas att det varit så förr...
2
Svar
22
· Visningar
2 547
Senast: ptr
·
Gnägg Ja, vad heter det? Någon som vet? :)
Svar
4
· Visningar
1 053
Gnägg Ens första häst är väl alltid lite speciell, och en bästa vän man har mycket minnen med. Men vem var just din första häst? Jag som TS...
2
Svar
33
· Visningar
4 034
Hästmänniskan Ställde in vattenbaljan i nya hagen, funkade som vanligt. Kom ut igår och det var is på baljan. Ingen sladd utdragen, ingen kabel som...
Svar
6
· Visningar
2 326
Hästmänniskan Finns det någon transport man kan köra en stor häst i med B-kort och en bil som får dra 1390? Tar tacksamt emot tips! :)
2
Svar
33
· Visningar
2 354
Senast: _Zacke_
·
Gnägg Ras: Andalusier, sto 8 år
Svar
0
· Visningar
435
Senast: BMW530D
·
Gnägg En stor herre som mäter 183 cm i manke o väger 1000kg Jo jag har faktiskt vägt honom på en lastbilsvåg
Svar
0
· Visningar
355
Senast: BMW530D
·
Gnägg Underbara Amiga. Hon ska bli min nya stjärna i hopp, dressyr o ev distans Men främst ska hon vara hopphäst
Svar
0
· Visningar
335
Senast: BMW530D
·
Gnägg Islandshäst sto 6 år är egen uppfödning
Svar
0
· Visningar
382
Senast: BMW530D
·
Gnägg Shirehäst valack 19 år
Svar
0
· Visningar
319
Senast: BMW530D
·
Gnägg Min älskade lilla fröken " mus"
Svar
0
· Visningar
262
Senast: BMW530D
·
Hästmänniskan Brukar ni gå ut i vänsterfältet när ni kör med häst o släp på motorvägen o det kommer bilar på påfarten? Det är mycket sällan jag gör...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp