Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Välkommen alla gamla och nya skogsmullar :) Vår andra skogsmulle-tråd är bara några få inlägg i från 2000 inlägg så jag öppna en ny där...
85 86 87
Svar
1 732
· Visningar
117 289
Senast: imrahil
·
Anläggning Enligt LS får man inte behålla någon plast kvar på balen om man kör ut den i hagen. Man får ej heller (självklart) ställa den direkt på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
12 822
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag lever i princip i mitt merinoull underställ nu under vintern när jag rider, (både i skogen och mer riktiga träningar) och när jag är...
Svar
9
· Visningar
930
Hästmänniskan Min högsta dröm är och har alltid varit att jobba med djursjukvård, gärna då med häst naturligvis. Jag är 24 år, har försökt i ett par...
Svar
13
· Visningar
2 895
Senast: canine
·
Hästmänniskan Ponera att ni har en häst till salu. Ni vill i första hand ha mailkontakt, så ni skriver ej ut ert nummer. I annonsen ber ni folk maila...
Svar
18
· Visningar
1 641
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Köpa häst eller fixa stallplats först? Ja vilket gör man först? Jag letar nu häst men vet inte vilket jag ska skaffa först? (Jag har...
Svar
17
· Visningar
2 797
Senast: fio
·
Hästmänniskan Ligger det fel får det gärna flyttas för jag visste inte om detta är rätt ställe. Jag har aldrig använt Blocketpaket tidigare, men nu...
2
Svar
21
· Visningar
4 674
Ekonomi & Juridik Jag funderar eventuellt på att börja hålla lektioner under nästa år och har lite funderingar angående själva betalningen. Själv har jag...
Svar
18
· Visningar
2 018
Senast: Miao
·
  • Låst
Anläggning Som nybliven gårds- och stallägare har man massor av funderingar och jag hade gärna delat erfarenheter kring allt det praktiska som...
130 131 132
Svar
2 635
· Visningar
264 120
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Känner mig så himla himla otränad just nu eftersom jag på senare tid inte kommit iväg ut och sprungit som jag brukar nästan varje dag...
2
Svar
22
· Visningar
2 378
Senast: Centaur
·
Anläggning Ni som har ridhus; Har ni koll på hur mycket vatten ni förbrukar varje år för att bevattna underlaget i ert ridhus? Tänker nog mest på...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: Rimfaxe
·
Gnägg vad är egentligen skillnaden på ströpellets och pellets som man köper till huset för uppvärmning? Det är ju egentligen gjort av samma...
Svar
7
· Visningar
2 347
Senast: Cornelia
·
Anläggning Har läst att vissa har trasmattor i öppning till ligghall. Någon som har bild? Positiva/negativa erfarenheter?
2
Svar
21
· Visningar
2 596
Senast: Pudlan
·
Svar
0
· Visningar
330
Senast: emmacj
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en häst hemma som jag tycker jättemycket om (såklart) men min mentala hälsa är katastrof just nu och han står mest. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Jag ska lämna mitt 6-åriga sto på foder i augusti. Samtidigt har jag själv en valack på foder. Till min foderhäst har jag fått med en...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 111
Senast: Buck
·
Gnägg Vilka är eller har varit där? Vad tyckte ni om extra mycket? Jag blev som vanligt oerhört imponerad av Jean-Francois Pignon. Tycker...
Svar
12
· Visningar
1 333
Senast: Lingon
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga, jag sålde min häst på avbetalning i mitten på mars i år, de hade honom på prov en...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 265
Senast: lundsbo
·
Anläggning Jag är redan trött på blöta täcken, har iget rum att ha dem i för att de ska torka och råkar det bli minusgrader under natten då man...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 201
Senast: HannaZ
·
Ekonomi & Juridik Hej! Vi funderar på att köpa en äldre ponny. Priset ligger 10 000 kronor än vad hästen är försäkrad för, och eftersom den är 17 år går...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 813
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp