Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Ridsport) VALENCIA, SPANIEN: Det fanns inget att göra åt John Whitaker och Peppermill men andraplatsen var Rolf-Göran Bengtsson och...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) GROBBENDONK, BELGIEN: Med Touch red Linda Heed in på en femteplats i en 1,45-klass. Dubbelnolla men nästan två sekunder efter...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Länsstyrelsens djurskyddsenhet har omhändertagit sju vanvårdade hästar på en gård utanför Norrtälje kommun. Läs mer...
Svar
11
· Visningar
1 832
Senast: koftena
·
Hästnyheter (BT) En grupp personer med funktionshinder rider varje vecka hos Ulrica Olsson på Bollebygds ridklubb. I dag får hon Lions stipendium...
Svar
0
· Visningar
591
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Johan Johnmark, chef för den nya centraliserade djurskydds-och veterinärenheten vid Länsstyrelsen i Skåne, avgår nu efter...
Svar
15
· Visningar
1 432
Senast: Snuffsan
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Tror inte att tränaren var så allvarlig när han hotade stryka”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Jag hoppas att han fortsätter att övertyga”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
547
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) BADMINTON, ENGLAND: Det var spännande in i det sista. Näst sista startande var ledande belgiskan Karin Donckers/Gazelle de la...
Svar
0
· Visningar
563
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Han är tänkbar för Elitloppet”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
464
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) BADMINTON, ENGLAND: Efter att samtliga ekipage genomfört dressyren så leder belgiska Karin Donckers/Gazelle de la Brasserie...
Svar
0
· Visningar
616
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) FEI:s etiska panel är utsedd. Panelen ska utreda rutinerna inom det tyska ridsportlandslaget. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) BADMINTON, ENGLAND: Anna Hilton fick var felfri på hinder i dagens terräng i Badminton men fick tidsfel. För närvarande...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Om tre veckor kommer han vara i ruskig form”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
544
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Finns många andra svenskar som vunnit på snabbare tider”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) BADMINTON, ENGLAND: Efter att samtliga ekipage genomfört dressyren så leder belgiska Karin Donckers/Gazelle de la Brasserie...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (DD) En ny förening är under uppbyggnad i Grangärdebygden. Finnmarkens Kör- och Ryttarsällskap är det tilltänkta namnet. Vid ett...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: Gunnar
·
Svar
0
· Visningar
643
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Jag vet att stallet är oerhört nöjda med Bob Hope”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
687
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NT) - Klart jag känner lite extra för Åby. Men jag tar inga risker. Jag måste låta kroppen bestämma. Malin Baryard-Johnsson har nått...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sydsvenskan) De välryktade hästarna och pigga ryttarna kan nästan kvittera ut en EM-biljett på hemmaplan i sensommar. Svenska...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp