Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ni vet den med gröna hårda pärmar där man kan skriva upp datum för vacc, skoning etc, alla tävlingar runt om i landet står med osv.. Vad...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Lenis
·
M
Hästmänniskan Finns det ngn här som vet reglerna ang ridning på gångvägar? Har nu en bekant som rider mkt på gångvägar, det finns inga förbuds...
Svar
16
· Visningar
2 737
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Vi ska gjuta gödselplatta och funderar på vad det kostar och var man hittar hela sektioner av "väggar i betong" till det. Vet att det...
Svar
2
· Visningar
1 694
Senast: diartistakasha
·
M
Hästmänniskan Jag är uppfödare till en trevlig häst som jag sålde till en tjej som säljer mycket hästar men hon skulle ha denna häst själv enligt...
Svar
6
· Visningar
1 326
Senast: lady_mike
·
Hästmänniskan ha funderat och funderat angående får nät , e det lagligt att ha det till hästar..??? endel som jag ha pratat med säger att det är de...
Svar
11
· Visningar
1 238
Hästmänniskan Kollade i en inredningstidning idag (ej stall utan hus) såhg ett par som renoverat om en lada och de hade målat vitt överallt (tak... 2
Svar
21
· Visningar
5 753
Gnägg Första passet för min unghäst på ridbanan
Svar
0
· Visningar
114
Svar
0
· Visningar
188
Gnägg Islandshästar är som popcorn, har man fått en vill man ha flera.
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Boj
·
Gnägg Glaesir och Herdís träffas för första gången
Svar
0
· Visningar
160
Svar
0
· Visningar
151
M
Hästmänniskan jag ska visa min häst på 4 års kvalliten i september. jag har ingen erfarenhet av detta överhuvudtaget och har inte ens sett hur det går...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Ninnurur
·
M
Hästmänniskan Var ska man ringa om man vill få golvet i transporten utbytt? Försökt hitta på internet men hittar noll. Tacksam för hjälp!
Svar
5
· Visningar
909
Senast: boccia
·
M
Hästmänniskan Jag brukar rida en häst ibland. Ägarna sköter markservicen (in/utsläpp osv) och jag kommer mest bara dit och rider. Eftersom jag är...
Svar
14
· Visningar
2 054
Senast: elefanten
·
Hästmänniskan Nu måste ni hjälpa mig o säga vad ni tycker o komma med förslag. Idag har vi grunmålat hela stallet vitt. Blev kanonfint. Stallet...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: ZOFUS
·
G
Hästmänniskan :D Nu e det så att jag ska bygga stall, men inte har råd att köpa såna där dyra färdiggjorda boxar, så nu vill jag inspireras! Ta fram...
Svar
13
· Visningar
1 851
Senast: lizzie
·
Gnägg Commander Crowe under Olympiatravet
Svar
0
· Visningar
119
Senast: enjoyable