Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Det är något 'fel på mig'! :crazy: När jag rider (oavsett vilken häst och sadel) känns det som följande: *högra stiglädret känns... 2
Svar
22
· Visningar
2 714
Senast: Sellan
·
Gnägg Goliats första dag på betet!!!
Svar
0
· Visningar
103
B
Hästmänniskan Hej, jag ska börja trean på gymnasiet i höst, jag valde mellan musikinriktning och hästinriktning, och valde musik. Men jag vill ändå...
Svar
3
· Visningar
1 410
Senast: Bright_Eyes
·
S
Hästmänniskan Mamma lånade ut en häst på foder. I hagen sparkade mammas häst en annan. Vem ska betala veterinärräkningen?? De som lånade hästen hotar... 2
Svar
28
· Visningar
2 887
Senast: mizz_perfect
·
U
Hästmänniskan Igår när jag och en kompis var ute och red, en sån där perfekt tur, lite bad med hästarna, solen sken insektsfritt (mer eller mindre)... 2
Svar
31
· Visningar
3 215
Senast: Latoxen
·
S
Hästmänniskan Har läst lite om slipers som jag tänkte ha som kant runt paddocken, men det varnas för att de är behandlade med kreosot och ska därför...
Svar
18
· Visningar
5 745
Senast: hästig
·
B
Hästmänniskan Hejsan! Jag har en liten fråga, igentligen kan jag ju svaret själv men jag skulle vilja höra vad ni andra tycker. :) Jag har ridit i...
Svar
9
· Visningar
1 256
Senast: Gnapp
·
Hästmänniskan På flera år har det inte funnit en enda gård värd att bjuda på där jag bor, helt plötsligt finns det två samtidigt! :banana: Så olika... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 323
Senast: Fredag
·
M
Hästmänniskan Sett Bennis filmerna i kväll och blev inspirerad att bygga en rundcorall (longeringsvolt) ca16m i diameter. Runt denna en fyrkantig...
Svar
5
· Visningar
1 543
Senast: medusa1
·
Hästmänniskan Vilken typ av färg använder ni när ni målar gallren i stallet? för och nackdelar med den? (jag funderar på att börja måla med annan...
Svar
11
· Visningar
1 868
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Läste i en tidning idag om en djurskyddsinspektör som berättade att det bland annat var krav på två utgångar i stall. Är det något ni...
Svar
8
· Visningar
1 503
Senast: bigganl
·
H
Hästmänniskan Jag funderar på hur man kan göra ridvägar på billigast sätt (helst utan att kontakta något företag) mitt ute bland ris och sådant där...
Svar
9
· Visningar
1 609
Senast: Horserider
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: mydia
·
Gnägg Artica med e.Alcatraz
Svar
0
· Visningar
163
·
Svar
0
· Visningar
140
·
Gnägg Honeybee och mamma
Svar
0
· Visningar
165
·
B
Hästmänniskan Hej! Hoppas denna tråd ligger i rätt forum nu. Var ute och red på en skogsväg. Min häst stannade och vägrade gå framåt. Hör en bil... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 981
Senast: Youmeoh
·
Hästmänniskan En spinoff på tråden om förmodad åldersgräns för uteritter: Hur gamla var era barn när de fick börja rida ut på egen hand eller med... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 506
Senast: rocki
·
C
Hästmänniskan Jag köpte en gård i vintras där det var ett stall där det hade stått 8 st arabet på 70-talet tror jag att det var. Det är nu sk boxar... 2
Svar
22
· Visningar
7 373
Senast: Pieces_Of_A_Dream
·
Hästmänniskan *moderator kan flytta denna om den hamna fel* Kan ni sätta in bilder på om ni har uteboxar? Är nyfiken på hur det kan se ut. Mvh tina 2 3
Svar
55
· Visningar
7 322
Senast: boatjonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka