Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Alla uteboxar jag sett hittils har varit oisolerade. Har søkt här på Buke men inte hittat något om detta. Jag funderar på att bygga...
Svar
8
· Visningar
2 414
Senast: Netika
·
Hästmänniskan Jag undrar över vilka egentliga krav som finns gällande stall när hästar går på bete, säg 3 veckor? Måste det finnas stall i närheten...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Ashira
·
S
Hästmänniskan Flytta gärna tråden om den ligger fel! Jag har börjat fundera på att starta eget, men måste först fundera hur det ska gå ihop. Tanken...
Svar
1
· Visningar
2 513
Senast: JustInCase
·
S
Hästmänniskan Vi ska så småningom bygga stall hemma och jag går och funderar på olika lösningar. Nu har funderingen hamnat på utestall! Någon som har...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: JustInCase
·
Z
Hästmänniskan Någon som behövt lämna tillbaka sin foderhäst efter mer än ett år? Var det jobbigt, eller kändes det som en lättnad? Berätta allt!
Svar
19
· Visningar
2 043
Senast: Flyttfogel
·
J
Hästmänniskan Vad tycker ni jag ska göra? Hade först dotterns ponny i ett nybyggt jättefint stall. Det var bara det att ägaren la sig i allt vi...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Hej! Min dotter var ju med om en liten olycka för några veckor sedan med sin häst. Har skrivit tidigare om detta i en annan tråd. Hon... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 393
Senast: Yrja
·
B
Hästmänniskan Vad har ni för ansvarsområden utdelade? vad har ni stött på för problem inom styrelsen och vad har ni gjort åt dem? hur gör ni vid...
Svar
1
· Visningar
730
Gnägg Min 1-årige Shiloh tömkörs med nya tömkörnings-selen! Christell (inköraren) håller i tömmarna. Shiloh har körts med vagn ca. 15 ggr utan...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Fahlis
·
Gnägg Glad Shiloh tömkörs i sin nya gjord! Men det var blåsigt så vi satte bomull i öronen på honom! Snyggt va?!
Svar
0
· Visningar
138
·
Gnägg Min Shiloh, 1 år (t.v) med sin bäste kompis Kalle, travare på 2 år (t.h). Lite skillnad, eller??
Svar
0
· Visningar
127
·
Q
Hästmänniskan På vilket sätt ska man rida för att bäst träna upp kroppen? Hur ska man sitta? Ska man rida med sadel eller barbacka? Ska man arbeta...
Svar
14
· Visningar
2 072
Senast: Qwyxz
·
Hästmänniskan Okej. Hästämne här då! Jag har ridit in en 5-årig vallack. Nu ska han säljas och jag känner bara att jag MÅSTE köpa honom. Egentligen...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: nidron
·
A
Hästmänniskan ... en bekant har just fått erbjudandet att få ett hus på hästgård ommålat. Tydligen dök det upp nån på gårdsplan som ville ha...
Svar
10
· Visningar
1 860
Senast: celu
·
Hästmänniskan Jag har läst på JBVs hemsida om minsta tillåtna höjd men fattar inte riktigt hur man "räknar". Om jag tex har en häst på 163 så...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: kvandi
·
S
Hästmänniskan Hur många hästar ska man minst ha om man vill dra av moms? Har för mej att jag läst minst 4 hästar, men är inte alls säker.. Hur går...
Svar
10
· Visningar
1 253
Senast: Rambolina
·
A
Hästmänniskan Hur skaffar man sponsorer? måste man typ tävla på elitnivå för nån ska vilja sponsra en? nån som har några erfarenheter?? /Anna
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: ZOFUS
·
Hästmänniskan En fyraårig bruksnordishingst. Är det lämpligt för någon som aldrig haft häst förut? Dock har personen 6 års rid och hästvana, och...
Svar
11
· Visningar
1 313
Senast: search
·
Hästmänniskan hej.. satt och skrev ett avtal precis.. har haft min häst på annons så nu är det en tjej som ska ha honom på prov nån månad. låter detta...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: ZOFUS
·
T
Hästmänniskan Hur många timmar får man köra häst utan uppehåll? Och hur skulle ni ha gjort i mitt fall, kommer att behöva köra över 50 mil för att få... 2
Svar
34
· Visningar
15 299
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka