Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hej, jag har en knabstrup valak som har känne tecken som en appalosa. Jag skulle vilja registrera honom som appalosa. men vet inte hur...
Hästmänniskan
Vi ska köpa loss mark och jag undrar om någon här på buke kan hjälpa mej med hur man formulerar ett köpeavtal. Vilken "svenska" använder...
Hästmänniskan
När man åker och köper häst, när ska man försäkra?
Kom att tänka på det nu när iv köpte bil i helgen, då måste man ju försäkra med det...
Hästmänniskan
Jag undrar vilken storlek en gård minst måste ha för att få bli klassad som lantbruksfastighet? Är det 2 eller 3 hektar? Kan det variera...
Hästmänniskan
Vi renoverar stall och på en del inspirationsbilder såg jag ett stall där det på stalldörrarna endast var ett lågt litet galler (ca 10 -...
Hästmänniskan
Undrar om det är någon äldre som gjort en artroskopi för att åtgärda trasig menisk. Min inre menisk är bortopererad när jag var ung men...
Hästmänniskan
har uppmärksammat att mina fotleder inte alls är lika böjbara:eek:
märks abara då jag sitter i sadlen..den vänstra kan jag nästan inte...
Hästmänniskan
Nu ska vi börja bygget på de nya boxarna! :bump:
Är det nån klok människa som vet om det är tillåtet att bygga boxar med lecablock? :D...
Kropp & Själ Passet i morse! Något trött i kroppen men inte i huvudet. Det kändes kul så fick till och med feeling och la till ett par extra övningar...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...