Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

W
Hästmänniskan Någon av er som har skjutdörrar där man kan fälla ned hela gallret? Alltså inte bara den vanliga luckan som man kan öppna eller skjuta...
Svar
17
· Visningar
1 619
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Jag funderar lite kring det här med lösdrift, på billigaste och enklaste vis. Så jag undrar lite hur det fungerar, rent praktiskt, att...
Svar
12
· Visningar
1 489
Senast: Smuldaisy
·
S
Hästmänniskan För och nackdelar med att skaffa foderhäst? För och nackdelar med att köpa häst?
Svar
3
· Visningar
1 300
R
Hästmänniskan Har funderingar på att bygga uteboxar, men så kom jag att tänka på vad gör man när hovslagaren kommer, han vill ju ha ett plant...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: Piraja
·
Hästmänniskan Funderar på ett ume B50 släp. (sånt man lasta i framifrån och de åker baklänges) Släpet är ett 06 och bara kört häst i cirka 5 gånger...
Svar
1
· Visningar
1 797
Senast: Bollen
·
L
Hästmänniskan Hej! Min medryttarhäst har inget pass, men det är på väg. Ägaren skickade in uppg. o sånt i december 2005 och har ännu inte fått det...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: Bellatrix
·
Hästmänniskan Jag planerar mitt stallbygge för fullt. Så som det ser ut idag ska jag bygga 9,5x12,5. Det ska antagligen vara lecablock med puts över...
Svar
2
· Visningar
1 272
Senast: Smuldaisy
·
E
Hästmänniskan Jag har nu efter 12 månader kommit upp i sadeln igen efter en ridolycka. Men det känns helt fel, all vilja och all kärlek finns kvar men...
Svar
15
· Visningar
1 321
Senast: JForsberg
·
Hästmänniskan Jahapp så har vår stora (80hk) trädgårdstraktor dragit sin sista suck och inte ens verkstaden hittar varför skrället inte vill mer. Så...
Svar
9
· Visningar
1 943
Senast: Masse
·
D
Hästmänniskan jag funderar på att fixa till lite lätt i min hästs box. Den är hemmagjord och dörren har galler och sedan sånna här brädor som man...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: Masse
·
P
Hästmänniskan Som ni alla vet har jag fått jobb på ridläger och nu vart där en vecka. Jag har aldrig fått någon direkt information om exakt vad det är... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 562
Senast: sjoberga
·
S
Hästmänniskan Kan någon någonting om Magnum Psyche:confused: Hör det till detta ämne?
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Invinciblestables
·
K
Hästmänniskan I denna tråden kan vi väll träna "tillsammans"... Vi såtter upp mål på vad vi ska göra och inom vilken tid så rapporterar vi här hur de... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 130
Senast: Sara77
·
Hästmänniskan Jag ska bygga ett stall på 9,60*4,80. Har ide torka och hoppas att någon där ute skulle kunna hjälpa mig med några förslag och tips. Har...
Svar
18
· Visningar
1 857
Senast: Boj
·
C
Hästmänniskan Lägger säkert denna tråd fel och troligen har något redan postat en liknande men... Läste om de nya reglerna vad gäller hästars...
Svar
9
· Visningar
3 542
Senast: angel76
·
M
Hästmänniskan om man som jag har några hästar, 9 st, och har dem privat, tar några föl ibland, och har några inackorderade, har ett stall hemma, och... 2
Svar
38
· Visningar
3 438
Senast: skaraborg
·
P
Hästmänniskan Nu ska jag bygga eget :banana:. 4 st uteboxar med uppvärmd och isolerad sadelkammare. Tyvärr blir det ju inget bra ställe att binda upp...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: Peyton
·
Hästmänniskan En person är sadelköpare, plus att div andra saker skulle köpas, kom på besök efter att de annonserat som saker önskas köpa på blocket...
Svar
12
· Visningar
1 485
Senast: LilloLH
·
M
Hästmänniskan Jag fick hem "min" nya häst i tisdags som jag har på foder han är en Tinker på 8 år som är försäkrad för 30.000 jag tror det är hos...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: månFare
·
S
Hästmänniskan kan namnet vara taget så att jag inte kan döpa hästen till det? om ja, hur får jag veta om det är taget?
Svar
1
· Visningar
752
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka