Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

• Låst
Hästmänniskan Jag har nyligen bytt stall från ett pytte stall med tre boxar till ett större. I vårt gamla stall så köper vi in ensilage och spån för... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 414
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Vet inte om den ligger rätt men vet inte vart jag ska lägga den så modertor kan få flytta om det är fel. Jag står inhyrd i ett stall...
Svar
9
· Visningar
1 358
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan vet inte om denna tråden ligger fel nu men vill nå ut till alla åldrar men om det är fel får den flyttas då:smirk: jo jag skulle... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
16 993
Senast: SockerSara
·
Hästmänniskan Jättetrist men det verkar skära sig rejält med fodervärden till vår ponny! :( De tog hem henne på prov i mitten av december och fick ta... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 213
Senast: Olympus
·
Svar
0
· Visningar
155
Senast: LaLu
·
Svar
0
· Visningar
118
·
F
Hästmänniskan Ni som jobbar med hästar, här är några frågar som skulle vara toppen om ni svarade på: - Vad jobbar ni med? - Bor ni där ni...
Svar
19
· Visningar
2 010
Senast: Bellini
·
Hästmänniskan Vita trampstolpar i plast Vad har ni för erfarenheter av trampstolp? Känns det tillräckligt starkt för att ha som staket runt... 2
Svar
27
· Visningar
4 527
Senast: emindy
·
Z
Hästmänniskan Hej jag har letat om regler för hur nära grävd vattenbrunn, borrad man får bygga nytt stall.Så är det nån som vet så svara gärna, vill...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Strajder
·
C
Hästmänniskan Är det ok att ta hö och sen låta hästarna beta resten av säsongen och sen ta hö året därpå?Med tanke på parasiter,menar jag. Nån som...
Svar
9
· Visningar
1 626
Senast: Youmeoh
·
J
Hästmänniskan Jag står i begrepp att skicka iväg min 3-åring på inridning. Nu undrar jag vad man ska tänka på - t ex vad gäller avtal och kontrakt...
Svar
13
· Visningar
2 060
Senast: Juni
·
Hästmänniskan alltså er häst får gå ngr dagar i vecka på lektioner,vad får ni för det, minskad stallhyra el ngt annat?
Svar
7
· Visningar
1 341
Senast: Mish
·
Hästmänniskan Vad är det för skillnad mellan A1 och A2 försäkring?
Svar
9
· Visningar
3 625
T
Hästmänniskan Jag har sökt och hittar ingen tråd på ämnet. Jag skall omgåeende bygga en ligghall med utrymme för ca 5 hästar. Billigt och snabbt... 2
Svar
33
· Visningar
24 273
Senast: axel
·
Hästmänniskan Då min ridbana blivit aningen hård tänkte jag lägga på lite mer sand, men har ingen aning vad jag ska ta för grovlek, det ska väl vara...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Nicke
·
M
Hästmänniskan Var inte ute efter en inhyrning men har svårt att säga ifrån. Gjorde upp ett pris 1100,00i månaden då jag räknat med att inhyrningen... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 111
Senast: LenaH
·
Svar
0
· Visningar
110
·
Svar
0
· Visningar
122
·
Gnägg Shesa med sin första fölunge några timmar gammal.
Svar
0
· Visningar
119
·
Hästmänniskan Hej! Nu behöver jag lite hjälp, jag kommer att skicka bilder så snart vi har varit där och tittat igen! Jag o min sambo skall hyra ett...
Svar
7
· Visningar
1 294
Senast: Anna_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025