Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har nyligen bytt stall från ett pytte stall med tre boxar till ett större. I vårt gamla stall så köper vi in ensilage och spån för...
Hästmänniskan
Jättetrist men det verkar skära sig rejält med fodervärden till vår ponny! :( De tog hem henne på prov i mitten av december och fick ta...
Hästmänniskan
Hej jag har letat om regler för hur nära grävd vattenbrunn, borrad man får bygga nytt stall.Så är det nån som vet så svara gärna, vill...
Hästmänniskan
Då min ridbana blivit aningen hård tänkte jag lägga på lite mer sand, men har ingen aning vad jag ska ta för grovlek, det ska väl vara...
Hästmänniskan
Hej! Nu behöver jag lite hjälp, jag kommer att skicka bilder så snart vi har varit där och tittat igen!
Jag o min sambo skall hyra ett...