Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Finns det någon som vet om man får dra tungt släp om man har c-körkort (tung lastbil). Jag håller på att ta BE-kortet och trodde att det...
Svar
2
· Visningar
1 984
Senast: Boj
·
T
Hästmänniskan Hur får ni era respektive att förstå det ni håller på med som tex. ridning !! Ridning tar tid o kostar om man vill tävla o vara med på... 2
Svar
24
· Visningar
1 888
Senast: todde
·
P
Hästmänniskan Jag har undrat ganska länge hur en vanlig dag ser ut för er hästägare. Det är mycket jobb med en häst det vet jag. Vad gör ni vilka... 2
Svar
38
· Visningar
2 654
H
Hästmänniskan Var ute och körde en runda och förvånade mig över hur många som har hus och stall och några hundra m2 mark. På en gård hade de klämt in...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Vad får man tag på billiga och bra galler tillhästar dels vid fönster men även som avdelare mellan boxar!!!!??? Vart får man tag på...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag ska bygga permanent hagar och funderar på vad som är bäst. Trästolpar med elband, eller med slanor? men kom naturligtvis...
Svar
1
· Visningar
1 153
Senast: Madelene
·
Hästmänniskan Jag behöver nu lite råd. Jag har mailat lite med en tjej som ska sälja sin 3-åriga häst. Problemet är att hon inte vet nånting om... 2
Svar
39
· Visningar
3 101
Senast: MalinSophia
·
T
Hästmänniskan Hur väl är du försäkrad? OM hästen kommer lös ut ur hagen och springer upp på en väg och kanske orsakar en massiv krock mellan... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 332
Senast: tirnanog
·
F
Hästmänniskan Hej! Ja, rubriken är min fråga. Vilken sorts strö använder ni er av, för och nackdelar, kostnader vid beställning av stora mängder... 2
Svar
27
· Visningar
2 034
Senast: trazel
·
F
Hästmänniskan Jag ska åka och kolla på en 2 årig arab korsning i helgen Men vad ska man kika på eftersom man inte kan provrida som man gör annars när... 2
Svar
20
· Visningar
1 989
Senast: Fridajgirl
·
T
Hästmänniskan Hur stort ska ett vindskydd för två hästar vara? (islandshästar)
Svar
2
· Visningar
950
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Ja, jag vet... det är tusende gången denna frågan kommer upp, och ja, jag är väl lite dum i huvet som inte fattar. I min bils...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Nu har jag o min sambo hittat ett riktigt drömställe som vi skall hyra, detta får vi för 4500 + el i månaden: Hus (ca 165 kvadratmeter...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: jezzibell
·
L
Hästmänniskan Undrar bara om det inte finns några restriktioner om hur många klubbar det får finnas i ett område?:confused: Där jag bor verkar det...
Svar
14
· Visningar
1 076
Senast: SweetBriar
·
Hästmänniskan Jag ska framföra ett nationellt muntligt prov i Svenska B. Mitt ämne ska kopplas till moderna tider. Jag valde just hästhållning...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Madelene
·
T
Hästmänniskan För en vecka sedan ringde en familj som ville komma och titta på min häst .Vi bestämde att dom skulle komma på lördag. För ett par dagar...
Svar
12
· Visningar
1 561
Senast: saga_ason
·
V
Hästmänniskan Skall köpa ny bil och har tittat på SAAB 9-5 Max släpvagnsvikt är 1800kg Jag har BE kort Mitt släp får dra 1990kg Jag lastar med... 2
Svar
39
· Visningar
4 759
Senast: lil-sis
·
J
Hästmänniskan Hej, Min stora hage och några andra småhagar funderar jag på om vi ska slå till hösilage i småbalar. Jag är dock bara osäker på hur...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: syrran
·
L
Hästmänniskan Hej. Har hamnat i ett dilemma och hoppas och tror att någon här inne kan hjälpa mig. Antingen om någon själv har råkat ut för detta... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 890
Senast: __Stilett__
·
C
Hästmänniskan Jag har fått möjligheten att ta över ett stall med 6-8 platser och tillhörande hagar, att ha och driva som kollektivstall. Om man...
Svar
18
· Visningar
1 821
Senast: ciurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka