Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Behöver lite hjälp, sitter lite i kläm. Vi är tre personer i "dramat" Jag, min Stallvärd(den jag hyrde transporten utav) och dennes... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 855
Senast: DarkInNight
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 14årig tjej som behöver lite hjälp. Jag fösrsöker övertala mina föräldrar att köpa en häst till mig. Vi har varit och...
Svar
6
· Visningar
1 347
Senast: Maqurell
·
  • Låst
Hästmänniskan Vi har en 21-årig arabvallack som haft lindrigt fånganfall. Han är en kanonhäst, snäll personlig och en pärla i dressyren och sköter man... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 961
Hästmänniskan Till hösten blir det förhoppningsvis aktuellt att importera en häst från tyskland, eventuellt ett dräktigt sto om jag hittar ett...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: ranunkel
·
Gnägg Hej! Jag undrar om någon har något bra smeknamn för en vit ponny(flugskimmel) som heter Diamond? Vi har själva tänkt på Dimma, vilket... 2
Svar
22
· Visningar
2 001
Senast: Louiisee
·
Anläggning Visste inte vart jag skulle lägga tråden, men provar här :) Jag har letat som en tok men hittar inte :(. Vill bygga en höautomat som...
Svar
5
· Visningar
7 798
Senast: Perla
·
Gnägg Sitter och tittar just nu och vet inte vad jag ska säga... Ser nog ut typ så här:nailbiting:. Den äldre mannen ser ut att vara så mjuk...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Is
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag ber ödmjukast om tips och råd i denna tråd och inga påhopp tack. Jag har en helt underbar häst som jag älskar högre än... 2
Svar
38
· Visningar
4 660
Senast: Coolfrees
·
Ekonomi & Juridik Jag tittar runt för att se om jag kan hitta ytterligare en häst och många hästar står ju en bit bort, dvs min "egen" veterinär kommer...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Blandrastik
·
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Emsan
·
Svar
0
· Visningar
186
·
Svar
0
· Visningar
398
·
Svar
0
· Visningar
147
·
Hästmänniskan Hej! Nu i sommar har jag en sommarhäst som är en liten storhäst. Och vi har tänkt på att köpa ponny/häst nu Tycker ni att man ska börja...
Svar
3
· Visningar
643
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Alltså som man gör inom hund, har nån gjort det? Eller skulle det inte funka inom häst? Det finns ett sto till salu, snygg, 9.a på... 2
Svar
25
· Visningar
3 740
Senast: rebus
·
Hästmänniskan ...hur är det? Jag har sökt ett jobb där nämligen och de verkade glada över min ansökan då jag talade med arbetsgivaren. Men om flytt...
Svar
11
· Visningar
4 659
Senast: Nominous
·
Anläggning Hej alla. Vi håller på och renoverar vårt gamla stall. Vi har röjt ut allt gammalt invändigt och funderar nu på vilket som är bäst. Vad... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 924
Hästmänniskan Och vart lägger man då denna tråd? :confused: Aja, provar här. Moderatorn får flytta annars! Någon som vet om det finns något...
Svar
0
· Visningar
1 040
Hästmänniskan Ja kort och gott har det blivit så i mitt fall. Bestämde efter ett moget övervägande att min häst och jag skulle gå skilda vägar. Ett... 2
Svar
38
· Visningar
5 951
Senast: skiesabove
·
Gnägg Är det någon som har något förslag? Är öppen för det mesta :up:
Svar
7
· Visningar
964
Senast: marieka