Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Tidigt i morse fick himlen tillbaka en av de finaste stjärnorna 1998.07.05 - 2014.06.04 Frid och lättnad. 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 134
Senast: aprilia
·
Hästmänniskan Ska skaffa hästsläp är det nu tänkt och det verkar som att det får bli ett mindre renoveringsobjekt. För att vi ska kunna fixa det så... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 871
Senast: Narcissa
·
Anläggning Antar att jag inte är den enda som har börjat fundera på årets stallrengöring. Funderar lite på vilka rengöringsmedel och... 2
Svar
29
· Visningar
10 379
Senast: Twihard
·
Gnägg Vem på buke var det som hade/har hästar som är tvillingar? Vill minnas att hon köpte en från typ tyskland å sen köpte hon även den...
Svar
6
· Visningar
1 797
Senast: rubytoo
·
Ekonomi & Juridik Hej jag ska ta hem en shettis nu och undrar vad som är ett rimligt pris för att rida han 3-5 ggr i veckan. Nuvarande ägarens dotter har...
Svar
8
· Visningar
1 562
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag är ny medlem här på buke och har sett liknande trådar som kommit med bra inputs,så tänkte slänga ut en fråga angående... 2
Svar
20
· Visningar
3 108
Ekonomi & Juridik Vi har nyligen köpt nytt hus & vi kommer att ta hem mina hästar, på visning och vid samtal med mäklare, säljare & markägare så skulle...
Svar
9
· Visningar
3 384
Hästmänniskan Hej! Vill göra eget Anti-bit medel, är det någon som har ett bra recept eller kan ge exempel på ingredienser som kan fungera? :)
Svar
11
· Visningar
2 562
Senast: Maqurell
·
  • Omröstning Omröstning
Anläggning Jag funderar på vad som är bäst när det gäller fronten på lösdrift. Kan tyckas som en detalj, men det känns ändå som man ska fundera på...
Svar
8
· Visningar
1 606
Senast: pulkaskurk
·
Ekonomi & Juridik Jag har efter mycket velande bestämt mig för att sälja min häst. Eftersom han är lite speciell vill jag ju att han hamnar rätt. Säljer...
Svar
18
· Visningar
2 038
Senast: Lobelia
·
Anläggning Jag håller på att se över möjligheterna att bygga en ridbana och skulle vilja höra lite om det är någon som har erfarenheter av det...
Svar
11
· Visningar
6 263
Senast: Snurre
·
Anläggning Jag undrar om det finns fler ridskolor i form av ideella föreningar som äger sina egna anläggningar och hur ni isåfall får ihop det hela...
Svar
4
· Visningar
1 324
Senast: Lotus
·
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Reeree
·