Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag driver ett litet stall utan ridbana sedan 2006 och vi fick då tillstånd av kommunen att använda en liten, närliggande fotbollsplan...
Ekonomi & Juridik
Funderar på att ha luciafirande på mitt ridlekis. Men om vädret blir för jä.....gt hur löser ni det då? Hade tänkt ha ponnyridning och...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Är ny styrelsemedlem i en liten idrottsförening som under sommarlovet ordnar aktiviteter för barn och ungdomar. Dessa aktiviteter...
Ekonomi & Juridik
Undrar vilka slakterier som tar emot hästar. Har kollat runt lite och jag hittar ingenting. Googlar man står det att vissa slakterier...
Hästmänniskan
Hej alla bukefalister! Jag behöver verkligen råd och kanske fler än jag som är eller har varit med om samma problem. Är inbiten hästtjej...
Ekonomi & Juridik
Hej, innan ni alla kommer med arga svar, ja JAG VET att det var klantigt att inte ha något kontrakt.
Behöver hjälp med vad jag skall...
Hästmänniskan
Har nu äntligen kommit igång med träningar i ridhuset, men snart kommer ju snön och med den kommer halkan. Hur gör ni på vinter, har ni...
Ekonomi & Juridik
Min häst har dragit på sig veterinärkostnader på veterinärkostnader under de 6 år jag haft honom, egen uppfödning. Jag är less på feta...
Ekonomi & Juridik
En vän till mig håller på att köpa häst(föl), säljaren(företag) har förberett ett kontrakt (standard, Deckemans tror jag, annars typ...
Ekonomi & Juridik
Hej allihopa!
Jag tänkte fråga er kloka här och disskutera endel frågor som jag har angående betesbidrag, behöver massa hjälp vill lära...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Jag och min sambo hyr en gård. När vi flyttade hit fanns en gammal ladugård, där jag nu byggt 3 boxar, gjutit golv, dragit i...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...