Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

V
Hästmänniskan Hey! Sorry for the english post but I just started learning the language.. Saying hi and ordering fries pretty much wraps up my current...
Svar
7
· Visningar
1 503
Senast: SQT
·
Hästmänniskan Hej, vänder mig nu hit för att se vad andra tycker om problemet. Det är som så att jag lånat ut min ena häst eftersom en bekant... 2
Svar
31
· Visningar
4 321
Senast: Jeseli
·
Hästmänniskan Jag behöver få lite perspektiv på saker och ting. Jag trivs inte helt 100 i stallet jag står nu, det finns ingen bra tränare som... 2
Svar
29
· Visningar
3 311
Senast: miiiiiiia
·
Hästmänniskan Jag är 19, har ridit i drygt 6 år (ridskola + en del ridning i ettan på gymnasiet), och senaste 4 åren har jag hyrt favorithästen på... 2
Svar
37
· Visningar
4 674
Senast: Miedo
·
Hästmänniskan Jag letar efter häst och har kikat runt. Jag har alltid köpt hästar med full stam och undrar nu när jag trillat över en valack som har...
Svar
7
· Visningar
1 705
Senast: Yrja
·
P
Anläggning Vi har funderingar på att köpa dessa så kallade Slow feeding nät till storbalar och vill gärna ha referenser från andra som anväder... 2 3
Svar
40
· Visningar
17 976
Senast: Lisis
·
Hästmänniskan Funderar på hur långt man kan köra en häst i transport? Har hittat en häst som jag är intresserad av att köpa,men det tar ca 3,5 timme...
Svar
10
· Visningar
1 690
Anläggning Köpt köldridå från L******BUTIKEN. Den var liksom rundad i sidorna så att den inte hänger rakt ner och sluter därmed inte tätt trots...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: Tussemaja
·
Anläggning Jag har precis börjat använda spånpellets och tycker att det är bra, lättmockat, lättförvarat, billigt osv. :laugh: Men den sorten jag...
Svar
12
· Visningar
6 048
Senast: Aladdin
·
Ekonomi & Juridik Jaha, då var det ösregn idag när jag skulle ha två ridlekisgrupper. Föräldrarna ringer och undrar om det blir någon ridning och blir... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 964
Senast: lewellyn
·
Hästmänniskan En fråga som ingen kunde besvara dök upp idag. Jag vet egentligen inte om något svar behövs men bara för "skojs" skull, intressant att...
Svar
19
· Visningar
2 955
Senast: lewellyn
·
Hästmänniskan http://www.hippson.se/artikelarkivet/hoppning/linnea-ericsson-jag-rider-aldrig-utan.htm Jag hittade denna artikeln, vad tycker ni om... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 660
Senast: Ray
·
Hästmänniskan ..man kollar/provrider en häst? Och vad ska man tänka på när man tittar på ett stall man vill hyra box i? Veterinärbesiktningen på...
Svar
7
· Visningar
1 600
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Undrar om det finns någon här som har nappat på de många annonser angående hästar som finns i exempelvis Polen? Ser många annonser med...
Svar
3
· Visningar
1 789
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hej på er. Jag ska börja rida igen efter ett par års underhåll, ridningen är nog inga problem att komma in i men språket. Bor i... 2
Svar
35
· Visningar
4 910
Senast: pudsey
·
Hästmänniskan Skavsår - hoppsadel Usch idag hade vi lite gymnastik hoppning och jag har ej hunnit köpa hoppsadel än, red i min dressyr, rekomenderas... 8 9 10
Svar
188
· Visningar
42 537
Senast: Molly
·
Ekonomi & Juridik En kompis till mig överväger att HYRA en häst istället för att köpa.. Men vad är en rimlig kostnad att betala till hästägaren i hyra...
Svar
3
· Visningar
1 845
Senast: Zephira
·
Hästmänniskan Ni som jobbar, hur går det för er att kombinera jobb med hästägande? Jag har haft häst i hela mitt liv, men har under den tiden varit i... 2
Svar
33
· Visningar
4 050
Anläggning Har nyligen köpt gård där det finns ett litet stall färdigt. Nu är det tänkt att det ska tas i användning men då kommer problemet, hur...
Svar
16
· Visningar
5 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka