Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vad för rep rekommenderar ni? Vart ifrån och vilken tjocklek? Med kopparinlägg eller inte? Nu frågar jag inte er som säger blankt... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 738
Senast: axel
·
L
Hästmänniskan Skulle behöva svar på lite frågor, jag har nydligen hittat en Nordsvensk på annons som jag verkligen är intresserad av. Hästen ifråga...
Svar
13
· Visningar
5 249
Senast: ylvalill
·
Anläggning Nu är dte så att gården vi bor på antagligen kommer att vara till salu redan till sommaren/hösten, tidigare än vi trott - mycket...
Svar
18
· Visningar
4 798
Senast: Fibusen
·
S
Ekonomi & Juridik Jag och min sambo flyttade till en gård i början på december och skulle ta hand om min systers häst medan dom var utomlands. I mitten på... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 097
Senast: Rosett
·
A
Hästmänniskan Hej hopp! Förbereder mig för fullt inför vårens högskoleprov för att kunna komma in på veterinär på SLU, men känner att en plan B...
Svar
6
· Visningar
5 052
Hästmänniskan vet någon hur jag då ska gå till väga? Jag har blivit hänvisad till en skola i katrineholm ( www.htuab.se ) Men den skolan verkar ha...
Svar
4
· Visningar
2 281
Senast: Jaacquline
·
Hästmänniskan Frågan är ju rätt uppenbar faktiskt. Jag själv funderar på att inköpa något utav det. Min tid räcker inte till till alla hästarna... 2
Svar
27
· Visningar
11 628
Hästmänniskan Hejsan! Jag vet inte om jag la denna tråd rätt men annars kanske moderator kan lägga den rätt?! Nu ska vi bygga boxar här hemma... 2
Svar
24
· Visningar
6 250
Senast: Sallekott
·
Svar
0
· Visningar
145
Senast: puppan2
·
Hästmänniskan Hej Jag fick just reda på att mitt försäkringsbolag har ändrat villkoren med att ha samma höga självrisk men att man nu också får...
Svar
6
· Visningar
1 052
Hästmänniskan Igår kväll fick jag avliva min älskade pålle efter många timmars kämpande med en kolik som inte ville ge med sig...han hade så ont, så... 2
Svar
35
· Visningar
6 133
Senast: Bananens
·
Hästmänniskan Hej! Efter mycke funderingar har jag beslutat mig för att köpa en shettis att köra med. Är det många som mig som är 25+ och har egen... 2
Svar
20
· Visningar
2 684
Senast: Shettisar
·
Ekonomi & Juridik Jag köpte en häst för lite drygt två månader sen. Hon är två år gammal, och har aldrig haft något hästpass förut. Givetvis gjordes det...
Svar
4
· Visningar
1 134
Hästmänniskan Jag har det sista blivit mer och mer sugen på att börja med hästar igen. Red mycket som barn. Både på ridskola och På en grannes häst...
Svar
10
· Visningar
1 699
Senast: Elin_87
·
Ekonomi & Juridik Sitter och tittar på annonser och slås av hur priserna sjunkit, eller snarare rasat!!, på senare år. Har funderingar på att själv... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
21 671
Senast: rebus
·
Anläggning Nu börjar vårt fina stall bli klart, det ända som nu saknas är gallrena som kommer att vara mellan två boxar och framför fyra fönster...
Svar
0
· Visningar
861
Senast: Empalie
·
Ekonomi & Juridik Hur ska man göra? Jag har en foderponny, som nu ägaren säger att jag kan få. Ponnyn är 24 år (men dock frisk och ovanligt pigg) och jag...
Svar
8
· Visningar
1 962
Senast: Niki
·
K
Hästmänniskan Jag ska bättra på några uteboxar i byggda med vattenfast plyfa. Jag behöver måla på de ytor där hästarna har gnagt. Vad ska man använda...
Svar
0
· Visningar
848
Senast: karinmaria
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som har erfarenhet av utställning på Falsterbo Horse Show? Hur fungerar det, är det lönsamt i jämförelse med allt jobb osv...
Svar
0
· Visningar
924
Senast: ebbalotta
·
Hästmänniskan En vän till mig hade en stor, pampig Halvblodsvalack, en riktigt maffig kille, fux med genomgående bläs och gräddig man och svans... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 924
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur