Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej! För det första vill jag säga att tråden kanske inte kom på rätt ställe. men något som jag alltid undrat över är vad en import från...
Ekonomi & Juridik
Har haft en lunchgrind (med 12v magnet) i hagen nu ett tag och i början fungerade det perfekt, tills en utav hästarna blev för smart...
Ekonomi & Juridik
Någon hade anmält min hästhållning :crazy: Känns jättetråkigt.
Ringde upp personen från länsstyrelsen som sökt mig.
Jag har namn på den...
Hästmänniskan
Hur vet man att ett mail är humbug? 5 min efter att jag uppdaterade min hemsida fick jag ett skumt mail med en förfrågan på saluhäst som...
Ekonomi & Juridik
Lite funderingar så här en tisdag när vår gårdsplan av nån anledning förvandlats till parkeringsplats för skogshuggare... :mad:
Om ett...
Ekonomi & Juridik Fast kolla efter återlämnande är alldeles för osäkert tycker jag. Du bör kolla NÄR den lämnas tillbaka. Annars kan den som hyrt hävda...