Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har ni använt er av det vi hästförsäljning? Jag har läst lite på skatteverket men det står inget om hästar. Någon som kan hjälpa mig att...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Vänder mig nu till er som har erfarenhet och kan svara utifrån egna erfarenheter angående att hyra ut stall platser i eget stall...
Ekonomi & Juridik
...tycker det ibland är svårt att komma ihåg fakturor som ska betalas kanske 2 gånger under 1 termin(I-landsproblem men ändå) , för mig...
Ekonomi & Juridik
Jag räddade en vblkille från slakt och skulle ha på prov en månad och sen skulle papper skrivas. 4 ggr har ägaren sagt att h*n ska komma...
Hästmänniskan
Ska köpa min första häst imorgon, och undrar lite om försäkringar, då jag har typ noll koll. Just nu är hästen A1 försäkrad i agria, vet...
Hästmänniskan
åhh! jag blir så trött på de flesta hästmänniskors kommentarer när man nämner att man ska köpa en fjording?? nån mer som har varit med...
Ekonomi & Juridik
Vad händer om man väljer att inte ha någon livförsäkring på hästen- vad finns det för nackdelar?
Förutom det uppenbara då att man inte...