Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Behöver lite råd. En häst i stallet blöter ner sin box varenda natt. Han doppar sitt hö i vattnet och lyckas på nåt sätt alltid ha ut...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Köpte en häst fr o m den 1/11 efter att ha haft hästen på prov några månader. Märker nu till min fasa att jag har tagit på mig...
Ekonomi & Juridik
Min Hovis har börjat ta betalt för tappskor. 375 kr kostar det nu och med tanke på att min har i stort sett 2 tappskor per period blir...
Ekonomi & Juridik
Som rubriken lyder, finns det någon som har jobbat tillfälligt över en sommar på ett tävlingsstall för ridhästar? Finns det ens någon...
Ekonomi & Juridik
Nu är detta inget som ska göras men har fått svar på hästen jag har på lån (och som är till salu) från England. Nu är detta i start...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Tänkte kolla om det är någon här som har gått SLU:s utbildning i skara till djursjukskötare och vill berätta mer om den? Funderar...
Hästmänniskan
Ska skriva kontrakt och i kontraktet efterfrågas registreringsnummer och passnummer och jag kan för mitt liv inte begripa vilket som är...
Hästmänniskan Fast när jag tävlade B-ponny i dressyr på lokal och regional nivå så var det undantagsvis som det fanns tillräckligt många B & C-ponnier...