Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg träningstävling 2011
Svar
0
· Visningar
110
1
Hästmänniskan Jag har ingen aning om vart på Häst jag ska lägga det här, brukar vara inne på hund ;) Någon får väl flytta den ifall jag är helt ute...
Svar
11
· Visningar
1 121
Senast: 134643
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag tänkte höra med er när ni tycker man har nog med erfarenhet för att kunna bli medryttare. Så vad säger ni? Ni får... 2
Svar
20
· Visningar
4 066
Senast: Home
·
A
Hästmänniskan Jag köpte min första häst för tre månader sedan (efter att ha tittat på ett tio-tal) och min magkänsla säger mig att vi (vad gäller... 2
Svar
21
· Visningar
2 884
Senast: Cosmic
·
M
Hästmänniskan Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mitt hjärta är stulet. Som rent tidsfördriv satt jag och tittade på hästannonser här om dagen... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 560
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Hej! ;) Jag söker nu lite inspiration. Något att göra med hästarna i hagen. Om man tex inte rider, tömkör och att man inte behöver...
Svar
19
· Visningar
1 712
Senast: Home
·
B
Hästmänniskan Jag ska typ flytta till landet om ett år ungefär kanske mindre. Och jag undrar hur mycket den kostar i månaden? Jag behöver inte... 2
Svar
31
· Visningar
3 806
Senast: Oldie
·
Ekonomi & Juridik Efter att en tid läst en del hästannonser på olika sidor, förundras jag över det språk många använder i annonserna. Exempel: Jag måste... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
15 488
Senast: Zephira
·
Hästmänniskan Jag har alltid stått i inackorderingsstall där det i veckorna skötts insläpp, utsläpp och fodringar. Nu till hösten ska jag ta hem min... 2
Svar
20
· Visningar
4 941
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Efter ytterligare en jäkla tappsko dagen innan tävling har jag bestämt mig, nu ska jag tvinga mig själv att våga gå tappskokurs. Men...
Svar
15
· Visningar
5 218
Senast: Ottisen
·
Anläggning Vi ska äntligen bygga stall hemma och kommer att ha en inhyrning på helinackordering. Jag har alltid velat ha permanentbädd till mina... 2
Svar
30
· Visningar
6 265
Senast: Pancakes
·
Hästmänniskan Hej! Är på väg att sälja min goa plutt som är en perfekt skogsmule/kurs/lättare tävlingshäst för att köpa en framtida tävlingshäst...
Svar
4
· Visningar
1 445
Senast: Teilani
·
Hästmänniskan Hej Jag behöver några tips och råd inför mitt hästköp. Jag planerar att köpa ett halvblod för att jag vill kunna komma ut i skogen... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
11 942
Senast: Tajger
·
Ekonomi & Juridik Har lyckligtsvis lyckats få ett sommarjobb som hästskötare på en gård. De vanliga stallsysslorna såsom mockning, fodring, in/utsläpp och... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 441
Senast: devere
·
Ekonomi & Juridik Hej! Min väninna köpte en islandshäst ca 20 mil ifrån där vi bor, en unghäst. Jag vet inte hur men av någon anledning missade hon att... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 615
Senast: palle
·
Anläggning Om jag vill lära mig så mycket som bara möjligt om: olika sorters marker (både under ytan och över ytan så som sandmark ihop med bete...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: labb
·
Gnägg Fölis kliar sig på Emils rumpa
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Fannih
·
Hästmänniskan Jag hann ha min häst i lite drygt 15 år. Dessförinnan var det medryttarhästar, sköthästar osv. De senaste 22 åren har jag nog varit i...
Svar
11
· Visningar
1 926
Senast: Sandra78
·
Anläggning Är nu i tagen att bygga ett hinderskjul vid min bana att ha de nya hindren i men nästa mål är att fixa bra belysning! Vad har ni och...
Svar
0
· Visningar
889
Senast: bambi82
·
Anläggning Vad kan man hitta på för att förnya ett gammal bete, som enligt ägaren inte ska vändas eller plöjas. När det inte duger som hästbete... 2
Svar
20
· Visningar
5 151
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka