Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mitt hjärta är stulet.
Som rent tidsfördriv satt jag och tittade på hästannonser här om dagen...
Ekonomi & Juridik
Efter att en tid läst en del hästannonser på olika sidor, förundras jag över det språk många använder i annonserna. Exempel:
Jag måste...
Hästmänniskan
Jag har alltid stått i inackorderingsstall där det i veckorna skötts insläpp, utsläpp och fodringar.
Nu till hösten ska jag ta hem min...
Ekonomi & Juridik
Har lyckligtsvis lyckats få ett sommarjobb som hästskötare på en gård. De vanliga stallsysslorna såsom mockning, fodring, in/utsläpp och...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Min väninna köpte en islandshäst ca 20 mil ifrån där vi bor, en unghäst. Jag vet inte hur men av någon anledning missade hon att...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...